ادارة طرق الرياض دفتر شرکت در شهر الرياض، عربستان سعودی. اگر به دنبال خدمات اداری، مشاوره یا مدیریت پروژه هستی، این دفتر میتونه گزینهی مناسبی باشه؛ دفاتر شرکت در این شهر بهطور کلی در زمینههای مختلف فعالیت میکنن و مشتریان زیادی جذب میکنن. محل این دفتر در حومهی الصحافة، نزدیک به طريق الملك فهد، برای ساکنان محله و کارمندان راحتی دسترسی داره. بهطور کلی، اگر میخوای خدمات اداری با کیفیت و حرفهای دریافت کنی، حتماً یه نگاهی به این دفتر بینداز؛ یه جای دلباز برای همهی علاقهمندان.
اطلاعات تماس و آدرس
7449 طريق الملك فهد، الصحافة، الرياض 13315، عربستان سعودی
در کل، مشتریان ادارة طرق الرياض بهطور عمده دو نکته را برجسته میدانند: سرعت و دقت در انجام کارها و برخورد دوستانه و حرفهای کارکنان، بهخصوص در بخشهای تراخيص و کارتهای راه. اما همزمان، چندین بازخورد نشان میدهد که دسترسی به دفتر، رعایت ساعتهای کاری و پاسخگویی تلفنی گاهی ابهامبرانگیز است؛ برخی از کاربران گزارش دادند که در روزهای بدون وقت ملاقات نمیتوانند وارد شوند یا تلفنها پاسخ نمیدهند، و در برخی موارد نیاز به توضیحات بیشتر در مورد مدارک و مراحل وجود دارد. در مجموع، ادارة طرق الرياض بهعنوان یک مرکز معتبر در حوزه خدمات راهنمایی شناخته میشود، ولی هنوز جای بهبود در هماهنگی داخلی و ارتباط با مشتریان باقی مانده است.
Ahmed Nagib
تاریخ ویرایش: یک سال قبل
۵
من أعظم المنشات المشرفه علي تنفيذ مشاريع خدميه للمواطنين بمنطقه الرياض وتتميز بالاحترافيه و سرعه إنجاز المشاريع و ال استجابه في حال وجود مشاكل تعوق الخدمات وتمتد خدماتهم بكامل حدود الرياض من الدوادمي و حتي الرين و الخرج و شقراء و القويعيه و المجمعه و الزلفي وصولا لحدود القصيم و مكه المكرمه فعلا من الاماكن التي تجعلني افخر باني مواطن عربي و يتواجد صرح كهذا لخدمه الملكه و عزها ادام الله الملك و وولي عهده و حفظهم الله
سالم الخمسان
۱۱ ماه قبل
۲
أواجه صعوبه في الدخول إلى الموظفين وأيضاً الحراس على البوابه متقلبون المزاجية يوم بدون موعد يمكنك الدخول ويوم ممنوع الدخول إلا بموعد
Bader
تاریخ ویرایش: یک سال قبل
۱
سيئه جداً مافيه اي التزام بمواعيد الدوام
اذا حاب تراجع تعال بعد 9
واللي ماهو مداوم لاتسال عنه والغريب حتى غير السعوديين يداومون متاخرين بإختصار فرع منحل (حسبي الله ونعم الوكيل)
سالم القرني
یک سال قبل
۱
الحين ابي اعرف اتصل عليهم ما يردون لي اسبوع يعني لازم اروح لهم واروح عندهم يمكن المعاملة ما خلصت 💔
mr.hammad
۸ سال قبل
۱
مكان رائع ومرتب لكن ينقص موظفيهم التدريب وحسن التعامل ليس الكل لكن الاغلبيه خصوصا في قسم التراخيص وكروت التشغيل سوء تنظيم وعدم وضوح المتطلبات في كل مره يطلب شي جديد لا أعرف السبب لكن حسبنا الله ونعم الوكيل واتمنى فعلاً اعادة تنظيم القسم وتدريب موظفيه
feras fayz
یک سال قبل
۵
تنظيم ودقة بالمواعيد وخدمات جيدة
محمد
۶ سال قبل
۱
ما عنده تفاصيل وبدائين وكل موظف يعطي علم وتضيع بينهم ويضيع وقتك والكونتر ساحبين على المراجعين
Arif M
۶ سال قبل
۵
اشكر الاخ فهد الزهراني واتمنى له الشفاء العاجل
وللمعلوميه يتم الحصول على خطابات الشاحنات عن طريق هيئه الطرق طريق الثمامه .
Ahmed Arab
۸ سال قبل
۵
مكان منظم وموظفين محترمين على مستوى عالي من الكفاءة