MSH Kayhani
۶ ماه قبل
ما املت و نرگسی سفارش دادیم ولی طعم خوشمزه ای ازشون نگرفتیم بعبارت دیگه کلا غذاها مزه ای نداشتن، کیفیت غذا خوب بود ولی بی مزه بود، فضای نقلی ای داشت و نون رو هم خودشون درست می کردن
املت خونه رستوران صبحانه در تهران. این رستوران در محله دولتشاد غربی واقع شده و برای کسانی که به دنبال صبحانههای ساده و سریع میگردن، گزینهی عالیه. در کل، رستورانهای صبحانه در تهران بهعنوان نقطهی تجمع برای کارمندان و دانشجویان شناخته میشن. اینجا محیطی دنج و صمیمانه داره که میتونی با دوستان یا همکارانت بهصورت راحت وقت بگذران. نکتهی کوتاه: اگر میخوای از صفهای طولانی جلوگیری کنی، بهتره قبل از ساعتهای اوج به اینجا بیای.
استان تهران، تهران، دولتشاد غربی، ایران
در املت خونه، خیلیها از نان تازه و داغ، صبحانههای متنوع و کیفیت بالای مواد اولیه تعریف میکنند؛ حتی چای هم طعمدار و برای معده حساس مناسب است. فضای دنج، صندلی و میز چوبی، دکور ساده و موزیک خوب، باعث میشود حس «خانهای» واقعی پیدا کنید، ولی همین دلنشینی باعث میشود که جای کوچکاش فقط دو تا میز را جای دهد. چند بازدیدکننده از طریق اسنپفود سفارش دادند و با طعم کمروغن یا بیمزهای که دریافت کردند ناراضی بودند، در حالی که بقیه با املت مکزیکی یا بیکناش، رضایت کامل داشتند. در کل، املت خونه جای خوبی برای صبحانهدارهای عاشق نان داغ و محیط دوستانه است، حتی اگر فضای محدود باشد.
MSH Kayhani
۶ ماه قبل
ما املت و نرگسی سفارش دادیم ولی طعم خوشمزه ای ازشون نگرفتیم بعبارت دیگه کلا غذاها مزه ای نداشتن، کیفیت غذا خوب بود ولی بی مزه بود، فضای نقلی ای داشت و نون رو هم خودشون درست می کردن
mostafa karimi
یک سال قبل
فضای خیلی خوبی داره نون تازه خودشون میپزند ، صندلی و میز چوبی ، و دکور ساده و خیلی قشنگی داره تقریبا ۱۲ نفر میتونن بشینند داخل موزیک خوبی داره صبونه ۷:۱۵ دقیقه رفتیم و داشت
ali asgari
۷ ماه قبل
حال و هوای باحالی داره چایی رو خودتون باید بریزید ولی بگید هم براتون انجام میدن مثل اسمش که املت خونس شما حس خونه رو میگیرید انتخاب موزیک بسیار عالی بود
Ali Safari
۴ ماه قبل
عالی حرفه ایی خوشمزه خوش قیمت مغازه دنج و خوشگل و خوش انرژی فقط کمی کوچک
Lili Pich
۵ ماه قبل
صبحانه ی عالی،فضای بامزه،قیمتای خیلی مناسب و نون داغ هم خودشون میپزن فقط یکم طولش میدن 😅
Saryna Azimi
یک سال قبل
نون خیلی عجیب و خوشمزه و فضای خوب و مواد تازه عالی بود
A. M Sol
۳ ماه قبل
نان داغ. املت کم روغن. خیار شور هم گذاشتن. فقط جا کوچک است
Amir Zare
۶ ماه قبل
من املت سفارش دادم از طریق اسنپ فود و اصلن از کیفیتش راضی نبودم.
amir Reisi
یک سال قبل
نون تازه و داغ، املت مکزیکی خیلی عالی بود.
edwin theodor
۸ ماه قبل
کیفیت بالا غذا ها و مواد اولیه و همچنین خلاقیت و ذوق بالای این مجموعه واقعا عالی هستش همچنین بنده به خاطر حساسیت معده هر چایی رو نمیتونم بخورم ولی چای ایشان هم خیلی خوشمزه و هم سازگار با معده های حساس هستش
Farzad Karimi
یک سال قبل
یک جای دنج و باحال با صبحانه های خوشمزه
dna dm
۱۰ ماه قبل
اون کافه اول کوچه نیست بیایید داخل!!!
Navid Nasiryzadeh
۸ ماه قبل
همه چیز عالی بود، بچه های پرانرژی
Elina Motahari
یک سال قبل
کیفیت عالی، درجه یک و فضای بسیار زیبا. صبحونه ها بسیار متنوع بودن، نون رو هم خودشون میپزن که خیلییییی خوشمزس!!
Trans Edit
۱۰ ماه قبل
به شدت توصیه میشود، محیط دوستانه، صبحانه با کیفیت، قیمت مناسب نان خوشمزه پخت خود کافه
Negar Rahimi
یک سال قبل
عالی بود ،نان رو خودشون درست میکنند و کاملا تازه و عالی ...کیفیت و تنوع صبحانه ها به شدت بالاست
Amir Reisi
یک سال قبل
کیفیت املت و نان تازه بسیار عالی بود املت سبزیجات و املت بیکن بسیار پیشنهاد می شود.
moein amini
یک سال قبل
املت بیکنش فوق العاده بود اینکه نون داغ هم داشت خیلی جالب بود
Negin Pahlevanzadeh
یک سال قبل
املت بسیار خوشمزه. نون داغ تازه و با کیفیت دارن و محیط بسیار دلنشین
Mohammadreza Dinyar
۱۰ ماه قبل
فضای بسیار کوچک در حد دوتا میز