Martialboy
۴ سال قبل
در منطقه انزلی یکی از رستوران های قدیمی رستوران گیلان آندرانیک هست. رستورانی با تم قدیمی و زیبا همراه با کادری قدیمی در بدو ورود یخچال با ماهی های تازه بیشتر اینجا غذاهای دریایی معروف هست تا غذاهای دیگه . کیفیت و حجم غذا هم خوبه . نه وحشتناک عالی بیشتر حس نوستالژی میده که باعث بشه اونجا بری . قیمت ها هم متوسط رو به بالاست . ماهی سفید هم خیلی خوب سرخ شده بود کامل. . فسنجون هم سبک گیلکی بود و کمی شیرین . دلمه برگ مو هم خیلی خوب درست شده بود. . برای یکبار سر زدن مناسب هست.