Ayeneh Hall یک برنامهریز عروسی در تهران است. اگر دنبال یه تیم حرفهای هستی که همه جزئیات رو بهصورت دقیق برنامهریزی کنه، اینجا جای مناسبیه. در منطقه ۳ تهران، این شرکت با تجربهاش در برگزاری مراسمهای خاص، بهعنوان یکی از گزینههای برتر در شهر شناخته میشه. یه نکته ساده: قبل از رزرو، یه جلسه مشاوره رایگان بگیر تا ایدههات رو با تیم هماهنگ کنی.
بیشتر نظرات بهصورت مثبت و با ستارههای بالا (۵ ستاره) مینویسند؛ اکثر مشتریان از دکوراسیون شیک، فضای مجلل، غذاهای خوشمزه و پرسنلی با احترام و خوشرویی راضی هستند و حتی میگویند تجربهای خاطرهسازی و لوکس بوده. اما چندین بازخورد (۴ ستاره و ۲ ستاره) بهخصوص درباره پارکینگ و هزینههای آن اشاره میکنند؛ پارکینگ طولانی، پیچدرپیچ و گاهی حتی ناکافی بودن فضای پارک باعث ناراحتی میشود و برخی حتی میگویند «فقط پارکینگ» باقی مانده است. همچنین چندین مشتری (۱ ستاره و ۲ ستاره) از کمبود مواد اولیه در غذا، کیفیت پایین دسر و سختگیری پرسنل شکایت کردهاند. در مجموع، اگرچه اکثر مهمانان تجربهای لوکس و بینقص دارند، اما پارکینگ و کیفیت غذا در برخی موارد میتواند بهبود یابد.
Ali Shirdastian
یک سال قبل
۵
من تا حالا سه بار توی مراسمهای مختلف به تالار آینه رفتم و هر بار تجربهام یه جورایی متفاوت بوده. از نظر غذا و پذیرایی، واقعاً خوبه. غذاها خوشمزهست و پرسنل هم خوشبرخوردن. یه نکته مثبت دیگه اینه که توی تراس یه اسموکینگ روم درست کردن که برای کسایی که اهل دود هستن، خیلی خوبه.
اما پارکینگش واقعاً فاجعهست. قبل از مراسم انقدر باید توی رمپهای پیچدرپیچ بالا بری که سرت گیج میره. بعد از مراسم هم که حسابی غذا خوردی، دوباره باید همون مسیر رو پایین بیای که واقعاً حالت تهوع میگیری. واقعاً نمیدونم چرا برای یه تالار به این شیکی، یه پارکینگ درست و حسابی نذاشتن.
در کل، تالار آینه از نظر دکوراسیون و خدمات پذیرایی خوبه، ولی اگه بخوام دوباره برم، حتماً یه فکری برای پارکینگ میکنم یا با تاکسی میرم.
amir shahin poor
۴ ماه قبل
۴
هزینه پارکینگش از بیشتر پاساژا بیشتره
Hamed Zarepoor
۹ ماه قبل
۵
تالار آیینه شریعتی بر صدر واقعا شیک و باشکوهه. دکوراسیونش با جزئیات زیبا طراحی شده و فضا حس خاص و مجللی میده. کیفیت پذیرایی و غذاها عالیه و کارکنان با احترام و خوشرویی برخورد میکنن. همه چیز منظم و بهموقع انجام میشه و واقعا خاطرهسازی میکنه. گزینهای فوقالعاده برای هر مراسم مهم
فاطمه ملکی
یک سال قبل
۲
دکوراسیون و دیزاین خوبه، پرسنل سختگیر مثل داروغه بالا سر مهمان می ایستن و امرونهی میکنن، طعم غذا نسبتاً خوب اما مواد اصلی غذارو مثل میگو یا گوشت کم میذارن،
کیفیت دسر صفر،
Ali Kelli
۷ سال قبل
۵
قصری مجلل و فوق العاده زیبا دارای کادری اموزش دیده و ویژه همراه با پذیرایی بی نظیر و غذاهای با کیفیت
Kami R
تاریخ ویرایش: ۷ سال قبل
۱
کیفیت غذاهاش در حد اندازه یه همچین تالاری نیست به نظر من.