کتابخانه عمومی باباطاهر، کتابخانه عمومی در تهران، یه جای دلباز برای علاقهمندان به کتاب و مطالعه. این کتابخانه در منطقهی باباطاهر شرقی واقع شده و برای ساکنان محله و بازدیدکنندگان شهر، دسترسی راحتی دارد. اگر دنبال کتابهای جدید، دورههای آموزشی یا فضاهای آرام برای مطالعه هستید، میتونید به این کتابخانه سر بزنید. یه یادآوری ساده: حتماً ساعتهای باز کتابخانه را قبل از رفتن چک کنید.
اطلاعات تماس و آدرس
استان تهران، تهران، تهران نو، باباطاهر شرقی، هاشمی، ایران
کتابخانه عمومی باباطاهر در اشتیانی، با فضای متراژ مناسب و نورپردازی خوب، بهخصوص بخش کودک و نوجوان، طرفداران زیادی دارد؛ خیلیها از امکانات سالن مطالعه، کتابهای متنوع و برخورد دوستانه کتابداران لذت میبرن. اما همزمان، چندین بازخورد نشان میدهن که تمیزی فضا، بهخصوص سرویسهای بهداشتی، و نگهداری از تجهیزات (مثل گرمکن و چراغ مطالعه) گاهی کمبود داره؛ همینطور برخی کاربران به رفتار پرسنل و ساعتهای باز و بسته شدن کتابخانه اشاره میکنن که باعث سردرگمی میشه. در مجموع، کتابخانه جای خوبی برای مطالعه و سرگرمیه، ولی بهبودن بهبود در نظافت، هماهنگی ساعتها و رسیدگی به تجهیزات، میتونه تجربهی کاربری رو بهتر کنه.
Bahareh Mokhtaari
۲ سال قبل
۲
کتابخونهی خوبی هست اما برخورد کتابدارها اغلب اصلا مناسب نیست، بهداشت و تمیزی فضاهای کتابخونه بسیااار ضعیفه، بهخصوص سرویس بهداشتی که با وجود شلوغی و تعداد زیاد افرادی که از سرویس استفاده میکنن، نهایتا هفتهای دو یا سه بار تمیز میشه، اون هم بدون هیچ شویندهای!! گرمکن کتابخونه هم به تازگی خراب شده و اصلا هم مشخص نیست چه زمانی ممکنه تعمیر بشه...
Baanoo
تاریخ ویرایش: یک سال قبل
۱
موقعیت کتابخانه بسیار عالی هست درمحلی خلوت وبه دور از سروصدا،بسیار کثیف،نیروی خدماتی اینجا آقایی هستن که کلا با تمیزی میونه خوبی ندارن! همه جا بوی آشغال میاد زمین پر از مو و کثافت هست،سطل آشغال و آب گرمکن محل امنی برای میکروبهاست،دستشویی فقط ی آب گرفته میشه ماده شوینده استفاده نمیکنن چه برسه به ضدعفونی کننده،عکس گذاشتم، فقط طبقه پایین جلو خانم احیایی ی دست میکشه به درودیوارکه فک کنن کارمیکنه طبقات بالا رو کثافت و میکروب برداشته،ومسئولین اینجارو با آشویتس اشتباه گرفتن! دائماً اعصاب مارو بهم میرزن و جو رو متشنج میکنن،فکر میکنن اینجا ندامتگاه هست وبرخورد بسیار زشت وتوهین آمیزی با بچه ها دارند،صبح با اکراه میریم کتابخانه! به خدا اگه اجبار نداشتیم از اونجا رد هم نمیشدیم...
الان دو ماه میشه که از پنج تا مهتابی، دوتاش سوخته،هرچی میگیم نمیبینیم، میگن باید نامه بزنیم!!!! مجبوریم چراغ مطالعه کوچیک هم بیاریم با خودمون. عکس گذاشتم
Zhila Arang
۳ سال قبل
۱
مسئولین کتابخانه بسیار برخورد ناشایستی دارند، علیالخصوص خانم کریمی! ایشون ادب را رعایت نمیکنند و با اعضاء با لحن بد و تند برخورد میکنند و هر روز ساعت کتابخونه رو کاهش میدهند و حتی اگر با مهربونی اعتراض خودتون رو اعلام کنید در قبالش توهین و دهنکجی تحویل میگیرید و میگن پسراها مثل آدم میرن و شماها نه؛ این حرف بنظرتون چه معنیای میتونه بده؟...
لامپ سرویس بهداشتی که سوخته رو عوض نمیکنند و میگن باید برید سرویس پارک!
اصلاً توصیه نمیکنم.
Raha
تاریخ ویرایش: یک سال قبل
۱
کتابخانه بزرگ وپر نوری هست،متاسفانه بسیار کثیف! به آب گرمکن،سردکن رغبت نمیکنی ازبس کثیفه دست بزنی! دستشویی همیشه کثیفه وبوی بسیاربدی میاد! راهروهاو سالن همیشه کثیفه، تی کشیدن با موادشوینده اصلا معنایی نداره!وتو راه پله ها همیشه سوسکهای مرده دیده میشه.اکثرپرسنل گویا تمامی ارثیه اشون دست ماست!!!کاش رسیدگی بشه.
A P
۳ سال قبل
۲
کتابخونه بدی نیست،یک مشکلش در سالن شیشه ای بالاست که صدای بچه توی راهرو کامل میاد داخل! وبرذگترین مشکلش خانم احیایی هستند که بسیار بد لحن وبدرفتار هستند! نمیدونم کلا مشکل ایشون چیه کاش مسئولین رسیدگی کنن،به خدا حوصله نداریم، دایم ایشون میان بالا واعصاب همه رو بهم میریزن.
Mobina Tebyanian
۳ سال قبل
۱
کتابخانه بی سر وپاییه مسئولینش به خاطر شیفت هاشون باهم بحث میکنند و در آخر کتابخونه یا یک شیفت میشه یا دیرتر باز میشه یا زودتر بسته میشه،هرچقدر ما تلاش کردیم برای افزایش ساعت سالن اونجا نتیجه ای نداد چون سپردند به مسئولین که باهم کنار بیان اما متاسفانه اوناهم خوب پیچوندند،تنها کسی که اونجا دلسوز بچه هاست خانم کریمی عزیزه،الان هم که عیده گفته شده از ساعت ۸ونیم صبح تا ۲ونیم که به درد لای جرز میخوره😅
Fatemeh Salimi
۳ سال قبل
۲
کتابخانه بسیار بزرگیه اما یکی از پرسنل به نام خانم احیایی به شدت قصد اذیت دارند و انگار خوششون میاد بچه ها رو حرص بدن هرروز میایند جو کتابخونه رو بهم میریزند و با لحن بدی بابچه ها صحبت میکنن اگر مجبور نبودم عمرا نمیرفتم
Azadeh Dashti
۲ سال قبل
۱
وای نگم از پرسنل بی ادبش، من هربار باهاشون روبرو شدم دعوام شد ، مجموعه کتابهاش هم همه قدیمی ، برای رده سنی های مختلف هم کتاب ندارن ، اصلا محیط راحت و دلپذیری به عنوان کتابخونه نیست، ادم حس پادگان نظامی بهش دست میده
Hani Mirzakhani
۴ سال قبل
۳
سالن مطالعه تمیز و روشنی داره، بخش کودک و نوجوان مجزا با کتاب های مشخص و رده سنی مشخص داره که خیلی نکته مثبتی هست. در کل کتابخانه خوبی هستش.
yasamin khakbaz
۴ سال قبل
۱
بسیاررررر افتضاع و واقعا در سال داخلی اصلا جای مطالعه کردن نیست از بس که مسئولان اونجا بسیار پر حرف هستند و اصلا هیچ آرامشی رو در کتابخانه ایجاد نمیکنند......و بسیار همه مسئولین آنجا تو قیافه هستند انگار که مال پدرشان را خوردیم
نسرین صدقیان
۲ سال قبل
۴
امکانات و فضای کافی در متراژ مناسبی داره و کتابداران این شعبه هم از نظر اخلاق و برخورد با ارباب رجوع متوسط رو به بالا هستند
مصطفی آهنگر
۶ سال قبل
۵
دارای فضای دلچسب، بخش کودک، سالن مطالعه همزمان آقایان و خانمها
Matin Matin
۶ سال قبل
۳
بسیار جای دنج و کتاب خانه خوب و نسبتا کاملی است
Han Gr
۷ سال قبل
۱
برخورد مسئولین کتابخونه واقعا بده!
shiva shahi
یک سال قبل
۵
مفید بود
Mehrdad Sheikh sofla
۵ سال قبل
۵
عالیییییییییییییییی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوب بود ممنون از این کتابخانه بسیار عالی و خیلی خوب