amir hossein ghasemi
۶ ماه قبل
غذاهاشون درکل قابل قبول بود ولی کمی گرون. ترشی هاشون خیلی گرون بود و ارزششو نداشت. ولی یه تجربه خیلی بد برامون رقم زدن. ما قبل سرو غذا کارت کشیدیم و تراکنش موفق هم شدش و رسیدشو هم گرفتیم. ولی وسط غذا گفتن تراکنش ناموفق بود و پول بهتون سه روز دیگه برگشت میکنه و باید مجددا کارت بکشید!!! صاحب رستوران هم خودش رفت و به پرسنلش سپرد که باید این پول رو ازشون بگیرید وگرنه از حقوقتون کم میکنم(اینارو موقع خوردن غذا شنیدیم). بعد از خوردن غذامون توی همراه بانک بهشون نشون دادیم که ببینید پول از ما کم شده و تراکنش موفق بوده اما خودشونو میزدن به اون راه... نهایتا ازمون مجددا پول گرفتن و دو روز بعد پولو بهمون برگردوندن و این موضوع واقعا تجربه بدی بود. متاسفم براشون که همچین رفتاری با مسافرها دارن. تا وقتی رستوران های خوب دیگه هستن دوست ندارم دیگه برم پیششون.