Nasrin Bakhtiar
۳ ماه قبل
سلام. من با خانم بهتویی اموزش رانندگی رو گذروندم.ایشون با نهایت صبر و حوصله به من آموزش دادند و تمامی نکات رو به من آموزش دادن و بسیار ازایشون راضی بودم.تشکر فراوان از ایشون و همچنین 🌷🌷🌷آموزشگاه بهار
آموزشگاه رانندگی بهار، منطقه آموزش رانندگی در تهران. این مرکز در قلب تهران واقع شده و برای کسانی که میخواهند رانندگی را بهصورت حرفهای یاد بگیرند، گزینهی مناسبیه. در منطقهی آموزش رانندگی، این مرکز با امکانات مدرن و اساتید مجرب، بهعنوان یکی از بهترین گزینهها در شهر شناخته میشود. اگر میخوای با سرعت و با کیفیت رانندگی یاد بگیری، حتماً به اینجا سر بزن. یه یادآوری ساده: قبل از شروع، کارت رانندگیات رو آماده کن تا در روز امتحان مشکلی پیش نیاد.
تهران، استان تهران، ایران
آموزشگاه رانندگی بهار در فرصت شیرازی، با مربیانی مثل خانم توانا، بهتویی و مهدیه، بهصورت صبور، دلسوز و دقیق بهخصوص برای تازهکارها و کسانی که ترس رانندگی دارند، آموزش میدهد؛ اکثر بازخوردها حاکی از این است که با روشهای عملی و تمرینهای مکرر، رانندگی اصولی و ایمن را یاد میگیرند و حتی آزمونهای شهری را با موفقیت پشت سر میگذارند. اما چندین مشتری بهخصوص در مورد هزینههای اضافی، زمانبندی سخت و مدیریت کلاسهای نامناسب شکایت کردهاند؛ در حالی که پرسنل بهطور کلی خوشبرخورد و مسئولیتپذیر هستند و ماشینهای آموزشگاه بهخوبی نگهداری میشوند. در مجموع، اگر به دنبال مربی با تجربه، صبور و حرفهای باشید، بهار گزینهی مناسبی است، ولی بهتر است قبل از ثبتنام، جزئیات هزینه و زمانبندی را دقیقاً بررسی کنید.
Nasrin Bakhtiar
۳ ماه قبل
سلام. من با خانم بهتویی اموزش رانندگی رو گذروندم.ایشون با نهایت صبر و حوصله به من آموزش دادند و تمامی نکات رو به من آموزش دادن و بسیار ازایشون راضی بودم.تشکر فراوان از ایشون و همچنین 🌷🌷🌷آموزشگاه بهار
masumeh amini
۵ ماه قبل
امینی سلام و خدا قوت به همه کارکنان مجموعه بهار که خیلی خوش برخورد و مودب هستند من هنر جوی استاد مهدیه توانا هستم، ترس شدیدی از رانندگی داشتم و رانندگی برام کابوس بود ایشون خیلی صبور و دلسوز هستند و با آرامش همه نکات را توضیح میدن و به قول معروف با جون و دل آموزش میدن و نکته ها را با حوصله تمرین میکنند و تا وقتی نتیجه نگیری رها نمیکنند بهتره بگم ایشون فقط برای قبولی در آزمون آموزش نمیدن بلکه رانندگی اصولی ،درست و ایمن را آموزش میدن با آموزش های عالی ایشون من بر ترسم غلبه کردم و امروز هم در آزمون قبول شدم ❤️🌹 با تشکر از جناب سرهنگ صادقیان
فاطمه حیدری علوی
۶ ماه قبل
من هیچی از رانندگی بلد نبودم و نمیدونستم. حتی یبار هم پشت فرمون ننشسته بودم. مربیم هم خانم بهتویی بود که از روز اول با صبر و حوصلهی تمام باهام تمرین کرد و یادم داد. انشالله همیشه سرشون سلامت باشه که که انقدر اصولی یادم دادن🥰🥰🥰🥰💞💞💞💞🌹🌹🌹🌹🌹
mehri keshavarz
۶ ماه قبل
مربی من خانم توانا بودن عالی خدا خیرش بده زمان کلاسا رو به سلیقه من میچید انقدر خوب و عالی اموزش داد که بار دوم قبول شدم. البته دفعه اول هم نفرات اخر بودم افسر خسته و عصبی شده بود ی بهونه کوچیک گرفت ردم کرد.
شکیبا امیرزاده گرو
۷ ماه قبل
من دیروز قبول شدم و قبلا با خانوم توانا کلاسام رو برداشته بودم، مربی انقد ماه آخه؟❤️ سختگیری خودشون رو در عین مهربون بودن داشتن، تا لحظه آخر هم پیگیر این بودن که قبول شدیم آزمون عملی رو یا نه😁 مربیِ فوق العاده انعطاف پذیر که با ساعتهای تمرین شما خودشون رو هماهنگ میکنن. بعد خوبیشون اینه که چون ماشین از خودشونه راحت میذارن هر چند بار بخواین خاموش کنید تا یاد بگیرید. ماهی دستتون نمیدن و ماهیگیری یادتون میدن🥺 عالی ترین هستین.
Helia Ahmadi
۶ ماه قبل
سلام من با خانم بهتویی کلاس داشتم. واقعا صبور و مهربان هستن و اصلا استرس نمیگیرم موقع رانندگی. بعضی آموزش ها رو مثل پارک کردن رو اگر ببینن خوب پیش رفتی زود تر شروع میکنن که برای آزمون آماده بشیم. برای پارک کردن آموزش ویژه خودشون رو دارن که سریع یاد میگیری🌹🌹🌹 پیشنهاد میکنم که حتماا با ایشون کلاس بردارین🌹🌹🌹🌹🌹
Donram
۳ ماه قبل
من یکی از هنرجوهای استاد عزیز خانم مهدیه توانا بودم واقعا روش تدریسشون کاملا اصولی و با قاعده هست و انقدر خوب ، با حوصله و با دقت منو همراهی کردن که بدون هیچ پیش زمینه ای همون جلسه اول خیلیی خوب تونستم به ترسم غلبه کنم و پیش برم واقعا خیلی کمکم کردند و کنارم بودن و درضمن خیلیم اخلاق گرم و صمیمی دارن که خیلی احساس راحتی و آرامش میکردم واقعا ایشون رو توصیه میکنم و ازشون ممنونم
Hanieh Bouzari
۵ ماه قبل
سلام وقتتون بخیر. استاد من خانم بهتوئی بودند. ایشون کاملا صبور و با حوصله آموزش میدهند. و توصیه میکنم با ایشون کلاس بردارید. چون کاملا نکات رو با آرامش و حوصله آموزش میدهند. با تشکر از استاد عزیز. انشاالله هرجا هستن موفق و سربلند باشند♥️
Anahita Tamroobi
۷ ماه قبل
سلام خواننده ی محترم اگر قصد این را داری که اعصاب و پول خودت را بریزی دور به این آموزشگاه داغون بیا و با یکسری آدم بی مسئولیت و مدیریت سهل انگار با ماشین های بسیاررر داغون فقط اعتماد بنفست را خراب می کنند هرجا میروید حتما از سالم بودن ماشین ها و مسئولیت پذیر بودن آنجا مطمئن شو تا با آرامش قبول شوی حتی یک ستاره ام برای این دخمه زیاد است
Melika Miran
۷ ماه قبل
سلام و خسته نباشید ، هنرجوی آموزشگاه رانندگی بهار هستم من کلاس هام رو با خانم مهدیه توانا برداشتم مربی خیلی خوب و دلسوزی هستن آموزش ها را به من خیلی خوب و با جزئیات یاد دادن و باعث شدن که بتونم آزمون شهری رو قبول بشم ازشون خیلی ممنونم بابت آموزش های عالیشون💞💞💓 پیشنهاد میکنم هر کسی دنبال این هست که رانندگی رو عالی و بدون هیچ ترسی یاد بگیره با خانم توانا کلاس بردارن بهترین مربی آموزشگاه هستن ♥️♥️♥️♥️ و بسیار هم مسئولیت پذیر و مهربون و خوش برخورد هستن ♥️
Fatemeh m.amini
۳ ماه قبل
با تشکر از مربی عزیزم خانم توانا که با صبر و حوصله رانندگی رو بهم اموزش دادن تونستم بعد از دو بار شرکت در ازمون شهری گواهیناممو بگیرم.
saeideh badri
۷ ماه قبل
سلام من دو سال پیش ثبت نام کردم با یه مربی آقایی بودم که اصلااا خوب نبود. طوری که میتونم بگم هزینه ۱۰ جلسه کاملا سوخت شد و کاملا منو دلسرد کردن. من دیگه ادامه ندادم تا دو ماه پیش که مجدد از اول شروع کردم و با خانم توانا کلاس برداشتم، با تمرین و یادگیری خوب ایشون من دومین بار قبول شدم. واقعا ممنونم از زحمتاشون
ابوالفظل اژدرکش
۷ ماه قبل
سلام وواقعا خسته نباشید به تمام پرسنل مجموعه سمیه ایمانی هستم هنرجوی اموزشگاه بهارومن فوبیای شدید رانندگی داشتم وخداروشکر کلاس هام رو باخانم مهدیه توانا برداشتم مربی واقعا دلسوز بامسعولیت تونستم با پشتکارایشون وخودم کمکم کرد و دفعه دوم قبول شدم هردوکلاسهام رو شهری خیلی با انگیزه کمکم کرد و ازنظر من وخیلی دوستان خانم توانا مربی دلسوز و بامسعولیت هستش و واقعا ممنونشم خسته نباشید میگم به ایشون🙏🙏 وپیشنهاد من اگر کسی واقعا دنبال آموزش جدی و یادگیری هستش خانم مهدیه توانا بی نظیرن وخداقوت به ایشون
VIDA ESMAEILZADEGAN
۴ ماه قبل
سلام من ويدا هستم بيست سال پيش گواهينامه گرفتم تازه ماشين خريدم و براي تمرين و كسب مهارت تصميم گرفتم با مربي اموزشگاه رانندگي كنم. پس از بررسي فراوان اموزشگاه بهار و مربي سركار خانم توانا را انتخاب كردم. خيلي راضي هستم از انتخابم. خانم توانا خيلي صبور و دلسوز هستند و در حرفه خودشان حرفه ايي و استاد ميباشند. در عين خوش اخلاقي و مهرباني ، سختگير هم هستند و اصرار به يادگيري دارند تا مطمين نشه يادگرفتي تو را رها نميكنه. نكات و فوت و فن و بلدند. و براي من كه عشق فرمول هستم خيلي خوبند! من خيلي ترس و اضطراب از رانندگي دارم و با راهنمايي ايشون به رانندگي علاقمند شدم. ارزوي موفقيت براي خانم توانا و اموزشگاه بهار
afrooz tabee
۷ ماه قبل
سلام به خانمهای هنرجو من که سالها رانندگی برایم یک کابوس بود و سالهای جوانی را پشت سر گذاشتهام در آموزشگاه رانندگی بهار با مربی خوبم خانم توانا موفق شدم گواهینامهام را بگیرم و با اعتماد به نفسی که ایشان به من دادند بر ترسم از رانندگی غلبه کنم. این آموزشگاه و این مربی جوان دلسوز باحوصله و محترم را انتخاب کنید پشیمان نمیشوید. با تشکر از کارکنان خوش برخورد آموزشگاه و جناب سرهنگ صادقیان افروز تابعی
Reza D
۷ ماه قبل
مزخرف ترین اموزشگاه کلی باید هزینه کنی ،وسط کلاس ها کلی پول اضافه به اسم افزایش شهریه ازت میگیرن ،مربی من خانم بهتویی بود و اصلا ازش راضی نیستم نصف جلسات من سوخت سر اینک تایمی که من میتونستم برم ننداختن و گفتن تایم ها پره به اجبار ساعت ۸صبح کلاس گذاشتن با اینک گفتم مسیرم دوره نمیرسم گفتن تایم دیگ نداریم چند بار ۱۵ دیقه اخر کلاس مربی میگف برو فلان خیابون دنبال شاگرد بعدی و بشین عقب اون بیاد کلاسش شروع کنم و اهمیت نمیداد ک تایم من تموم نشده اونم تو جلساتی که برای تمرین روز قبل ازمون برداشته بودم ، سر ازمون عملی ازقصد ایراد میگیرن میندازن ک مجبور بشی کلاس برداری افسر بزور بار سوم کلاس نوشت گف اجباره ک من نرفتم و اعتراض کردم چون قانون کلاس اجباری کلا برداشته شده از سال ۴۰۱ اسیر هستم هنوز نتونستم گواهینامه بگیرم الانم میگن کارتکس تموم شده مجدد از اول برو معاینه چشم و پلیس+10و ازمون ایین نامه بده و کلی باید هزینه کنم اگ خواستین این اموزشگاه برید حتما خودتون رو برای بالای ۱۰ بار ازمون شهری اماده کنید تمام بچه هایی ک میومدن ازمون یکی ۸ بار یکی ۱۱ بار حتی افتاده بود و افتضاح تر از همه اینک محل ازمون سمت ازادی هست و خیلی بد مسیره . برخورد پرسنل خوبه اما چندسال باید بری بیای کلی هزینه کلی تا گواهینامه بگیرید
zeynab godarzi
۸ ماه قبل
آموزشگاه بهار به نظر پرسنل محترم و پیگیری داشتند . من کلاسهای شهریم رو با استاد خانم لیلا بهتویی بر داشتم . عالی بودن .کامل یاد دادن .من همیشه استرس داشتم برای رانندگی ولی ایشون با حوصله و صبر ترس منو ریختن .به نظرم عالی بودن .من توصیه میکنم کسایی که مثل من مبتدین و میخوان حرفه ای بشن با خانم بهتویی کلاس بردارن چون واقعا بی نظیرن🌹
Kowsar Ashkani
۶ ماه قبل
من آزمون شهر بار اول قبول شدم. مربیم خانم یاسره بود. فوق العاده ماهر و خوش انرژی واقعا از مربی عزیزم راضی بودم. 😍💕
golbarg badiee
۶ ماه قبل
سلام وقت بخیر مربی من خانم توانا بودن. ایشون خیلی مربی دلسوز و باحوصله ای بودن وبه لطف راهنمایی هاشون ،امتحان عملی را برای بار دوم قبول شدم😊
Eli Ghm
۷ ماه قبل
من تجربه فوقالعادهای با آموزشگاه رانندگی بهار داشتم، مخصوصاً با مربی مهربون و حرفهایم، خانم ⭕️توانا ⭕️صبور، دقیق، و واقعاً دلسوز هستن — نکتهبهنکته آموزش میدن تا کاملاً مسلط بشی. هم رفتار عالی دارن، هم فن تدریسشون بینظیره. به هرکسی که دنبال مربی خوب و باوجدان میگرده، صددرصد توصیه میکنم 🌷