GoDi GoDi
۳ ماه قبل
از این مجموعه صرفا دو تا قسمتش رو دیدیدم. برای عروسی دعوت شده بودیم. در مجموع میشه گفت خوب بود منتها قسمت سرپوشیده تالار چون سوله بوده، در حین اجرای موزیک، صدا به خاطر اکوی زیاد آزاردهنده میشه
محل برگزاری عروسی·گرمدره
باران یک باغ تالار برگزاری عروسی در استان تهران است. این محل برای عروسیهای سنتی و مدرن جایگاه ویژهای دارد و در میان خانوادهها و دوستان محبوب است. اگر شما در جستجوی یک مکان دلنشین برای جشن خود هستید، باغ تالار باران گزینهی عالیی است. قبل از رزرو، حتماً فهرست خدمات را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز بهصورت دلخواه پیش میرود.
Garmdareh, Tehran Province, ایران
خلاصهای از نظرات کاربران
باغ تالار باران در گرمدره بهعنوان یک مکان زیبا و با فضای سبز دلنشین شناخته میشود؛ خیلیها فضای داخلی و گلآرایی را ستایش کرده و از موسیقی زنده و مدیریت خوب (بهخصوص آقای کندری) لذت بردهاند. اما در عین حال، چندین بازخورد نشان میدهد که صدا و کیفیت موسیقی گاهی باعث اذیت میشود، غذاها در برخی موارد بهطور کلی کمکیفیت یا بهموقع سرو نمیشد، و رفتار پرسنل گاهی کمتوجه یا حتی نامناسب گزارش شده است. همچنین، برخی از مهمانان بهدلیل قیمت بالا نسبت به خدمات دریافتی نارضایتی بیان کردهاند. در مجموع، باغ تالار باران فضایی دلپذیر و امکانات خوب دارد، ولی نکات مربوط به صدا، غذا و هماهنگی پرسنل میتوانند بهبود یابند.
GoDi GoDi
۳ ماه قبل
از این مجموعه صرفا دو تا قسمتش رو دیدیدم. برای عروسی دعوت شده بودیم. در مجموع میشه گفت خوب بود منتها قسمت سرپوشیده تالار چون سوله بوده، در حین اجرای موزیک، صدا به خاطر اکوی زیاد آزاردهنده میشه
abdarchi
۴ سال قبل
وقتی همه ی توجه به موزیک و مختلط بودن مراسم باشه کیفیت مراسم در حد یک پارتی تو حیاط خونه میاد پایین پرسنل که هر کسی کار خودش رو میکرد و چند نفر هم افغانی بینشون بود دوستان خودشون رو تو مراسم آورده بودن که دو سه مورد رو با چشم خودم دیدم کیفیت غذا به معنای واقعی کلمه افتضاح بود نه یکی دو تا بلکه همه غذاها بی کیفیت بودند هنوز مهمان ها کامل غذا برنداشته بودن که پرسنل و دی جی ها حمله کردن به میز غذا و هیچی روی میز نماند! با این که کلی پول گل آرایی از صاحب مجلس گرفته بودن هنوز مراسم تمام نشده گلدان ها رو یکی یکی میبردن پشت ساختمان... ما که مهمون بودیم ولی من هیچ وقت پول به همچین جایی نمیدم برا مراسم
Mahdie Sadat
۳ سال قبل
سلام و عرض ادب باید بگم که ۱۵۰ تا مهمون بودیم که سرویس دهی ضعیف ،میزای ۷نفره بزرگ با یه ظرف شیرینی کوچیک با ۳تاکافی میکس که اصلا پذیرایی نکردن قسمت خانوما و مردونه پخش کرده بودن هرکی کار خودشو میکرد.بلندگوها کیفیت نداشت اصلا موسیقی واضح نبود و صدا بیش از حد بلند بود.غذاها کیفیت خوبی نداشت نصف کباب با دوتا جوجه خودشون میذاشتن،فسنجون گوشت نداشت،طعم نداشت غذاهاشون ولی داغ بود به جز تهچین ولی فینگرفودا داغ بود و خوش طعم. سریع با وجود بودن مهمونا برقا خاموش شد و غذاشون تموم نشده بود بچع کوچیک دارا غذاشون برداشته میشد از جلوشون ودور ریخته میشد و ظرفی برای بچه نمیدادن.گل ها سریع در حضور مهمان ها جمع آوری شد این یعنی افتضاح برای جایی که نفری ۱میلیون هزینه کردی. شیرینی و دسرهای خیلی خوشمزه ای داشتن.فضای داخل سالن گل آرایی خیلی زیبایی داشت و بیرون سالن هم بسیار زیبا و تمیز بود همه چی.با تشکر
Hamid
۶ ماه قبل
بهترین تالار که رفتم مدیریت آقای کندری عالی بودن از همه لحاظ عالی بودن
De puy De Dome
یک سال قبل
به نظرم اگر میخواین توی این تالار عروسی بگیرین برای هر قسمت تالار یه نفر بذارید که مواظب کارگرای باغ باشن کل کیک عروسی مارو تکه تکه کردن و دزدیدن کلی از غذاها وگل ها رو دزدیدن امیدوارم که هرچی که دزدیدین خرج دوا درمونتون بشه
mozhgan yazdian
۲ سال قبل
با توجه به اینکه تمام خدماتی که ما در باغ ها میگیریم مربوط به تشریفات هست نه خود باغ ، در مورد کیفیت خدماتی که دریافت کردیم باید در مورد تشریفات نظر داد نه خود باغ، باغ باران فضای زیبایی و در دسته باغ های خوب قرار داره، اگر تشریفات با سلیقه داشته باشید تو باغ باران میتونید فضای خیلی زیبایی داشته باشد و تجربه کیک بالای برج هم که خیلی تجربه جذابیه. در کل به نسبت قیمت مناسبی که در برابر باقی باغ های خوب داره خیلی خیلی خیلی پیشنهاد میشه
harsa aghdam
۲ سال قبل
با وجود ورودی بسیار بالایی که از صاحب مجلس گرفته بودن (هر نفر ۲۵۰۰) کیفیت غذا پایین بود یعنی چلوگوشت و میگو به هیچکس نرسید اما نگذرید از کوبیده 🤦♂️ نفری یه نصف کباب با دو تا تیکه جوجه دو تا پرسنل هم گذاشته بودن بالای سر سینی کباب عین ناظم مدرسه نمیذاشتن هیچکس بیشتر برداره؛ یک ستاره هم برای برج ایفل دادم واگرنه صدا هم افتضاح بود
farideh teimorpor
۲ سال قبل
سلام و خداقوت بهتون . همه چی عااالی بود اما نحوه پاسخگویی پرسنل خانوم افتضاح بود ، انگار طلبکار بودن . خیلی بی ادبانه حرف میزدن ، وظیفشون رو به درستی انجام ندادن باید با احترام و ادب از مهمون پذیرایی بشه
Afsheen Masrouri
۳ سال قبل
ما دیشب در اینجا عروسی دعوت بودیم. در کل خوب بود و کیفیت غذاش هم متوسط رو به بالا بود ولی نکته آزاردهنده آن صدای موسیقی بسیار بالا و آزاردهنده آ« بود که خیلیها در بیرون سالن نشسته بودند.
Omid Samimi
۵ ماه قبل
واقعا بد مدیریت این باغ
OMiD Oraei
۸ سال قبل
واقعا جای قشنگ و باکلاسی هست , پذیرایی و سرویس دهی بینهایت کامل و دقیق بود , موزیک زنده یک ستاره از عالی پایین تر بود
Kiyan Rashvand
۴ ماه قبل
خوب بود
iman vahabi
تاریخ ویرایش: ۶ ماه قبل
عمارت رز امیر
Amin Jamshidi
۷ سال قبل
باغ و سالن مجللی هست، گوشت غذاها یک مقدار طعم تازگی نداشت و مونده بود.
Hossein Shooshtari
۷ سال قبل
محوطه اش خوبه اما درهای ورودیش اصلا مشخص نیست! انگار وارد خونه شخصی میشی
Ramin Avilarivers
۷ سال قبل
عالیه هم فضای پارک زیاد هم فضای سبز و محل رقص مشخص خلاصه بی نظیر نیست ولی خیلی خوبه
مهدی فرجی
۷ سال قبل
جاش خیلی پرته ،اما داخلش قشنگه ،حتما با ویز یا گوگل مپ برید.
vahid Solimani
۶ سال قبل
داخلش که هیچ ولی آدرسش احساس بودن در برهوت رو داشت.
hossein asadzadeh
۶ سال قبل
مسیر دهی بسیار عالی بود در عین پیچیدگی مسیر
Ali Morsali
تاریخ ویرایش: ۶ سال قبل
شیک و قشنگه ، مدیریتش هم خوبه ولی قیمتش ...