کلینیک چشم پزشکی بصیر مرکز چشم پزشکی در تهران، جمالزاده شمالی. این کلینیک برای افرادی که به دنبال تشخیص دقیق و درمان چشمپزشکی با تجهیزات پیشرفته هستند، گزینهی خوبی است. در کل ایران، مراکز چشم پزشکی بهعنوان مراکز تخصصی برای حفظ سلامت چشم شناخته میشوند و در تهران هم جایگاه بالایی دارند. اگر به دنبال خدمات سریع، خوشبرخورد و با کیفیت هستید، میتوانید به این کلینیک سر بزنید. یه نکته ساده: حتماً قبل از مراجعه، وقتگیری آنلاین کنید تا زمان انتظار کمتر بشه.
اطلاعات تماس و آدرس
استان تهران، تهران، جمالزاده شمالی، 14186 43113، ایران
در مجموع، نظرات کاربران به دو دسته اصلی تقسیم میشوند؛
Bita Arat
۳ ماه قبل
۱
برای ویزیت چشم با وقت قبلی ساعت ۵ عصر مراجعه کردم، اما حدود ساعت ۶:۴۵ ویزیت شدم. زمان انتظار بسیار طولانی بود و مدیریت زمانبندی نوبتها نیاز به بهبود جدی دارد.
همچنین تهویه محیط با توجه به تعداد مراجعین مناسب نبود و فضای انتظار تا حدی خفه و آزاردهنده بود.
مورد مهمتر اینکه برای درمان شالازیون مراجعه کرده بودم، اما بدون اینکه از من سؤال شود آیا نسخه اپتومتری معتبر دارم یا خیر (در حالی که عینک به چشم داشتم)، برای من قبض اپتومتری صادر شد. پس از انجام تست و اعتراض من، اعلام شد که «باید خودتان میگفتید برگه اپتومتری دارید». در حالی که منطقی است قبل از صدور قبض، این موضوع از بیمار پرسیده شود.
حتی پیش از مراجعه به اپتومتری، از منشی متخصص سؤال کردم که آیا با توجه به علت مراجعهام واقعاً نیاز به اپتومتری هست یا خیر و پاسخ دریافت کردم که «نیازی نیست»؛ با این حال مبلغ ۱۶۰ هزار تومان از من دریافت شد.
پیشنهاد میکنم:
مدیریت دقیقتر زمانبندی نوبتها
بهبود سیستم تهویه
و شفافسازی روند ارجاع به اپتومتری پیش از صدور قبض
در اولویت قرار بگیرد تا تجربه مراجعهکنندگان منصفانهتر و حرفهایتر باشد.
Iran
۶ ماه قبل
۵
من برای عمل آب مروارید چشم مادرم به این مرکز مراجعه کردم و خداروشکر میکنم که مادرم بیناییشو بعد از چندسال که از عمل می ترسید دوباره به دست آورد.دکتر ابوالحسنی جراح چشم مادرم بودن و من بی نهایت ممنونشون هستم.برای من نتیجه مراجعه به این مرکز مهم هست و معطلی چندساعته و ...اصلا مهم نیست.تمام مراحل کار علی رغم شلوغی مرکز بسیار حرفه ای انجام میشود.
zahra
۶ ماه قبل
۴
این کلینیک پزشکان متخصص خوبی داره ولی خوب همیشه شلوغ هست. البته برای چکاپ نمره عینک خیلی دردسر نداره ولی برای ویزیت شدن توسط دکتر متخصص باید خیلی منتظر بمونید. خوبیش این هست که همه تخصصخای چشم یکجا جمع هستند. یک عینک فروشی هم داخل کلینیک هست که پرسنل خوب و با حوصله ای داره. من ازشون عینک گرفتم. بعد از آماده شدن با پیک برام ارسال کردند. کارشون خوب بود.
میلاد بزمایون
۶ ماه قبل
۵
من رفتم هنوز نمیدونم ولی میرم خبر میدم بهتون
patty pilcher
یک سال قبل
۵
درود
من ۱۴ سال هست که بیمار کلینیک هستم.
در تاریخ ۱۳ اسفند تجربه خیلی بدی با کلینیک داشتم.
با وجود داشتن وقت اینتر نتی یکماه قبل وقتی که آمدم برای وقتم شماره ۸۵ ساعت ۱۱.۳۰ به من داده شده بود. آقایی برای وقت گر فتن برای مادرشون آمده بودند که حتی نمیدانستن که کدام دکتر را میخاهن.
با این وجود به ایشان شماره ۳۰ داده شده بود و ایشان در عرض نیمساعت کارشون تمام شد و رفتن.من با وجود داشتن وقت اینترنتی که یکماه پیش گرفته بودم ۳.۱۰ دقیقه طول کشید که کارم تمام شد.
به منظور شکایت.. از خانم اکبری که مسئول شماره گیری خاستم که با رئیس کلینیک صحبت کنم .بعد از نیمساعت انتظار ایشان گفتن که آقای دکتر اشرف در جلسه هستند .
واقعا اگر این سیستم اینطوری باشه
با وجودی که من دکتر پاپی رو خیلی دوست دارم دیگه به کلینیک نخواهم رفت..
فاطمه فامیلی از تهران
.
ali saberi
یک سال قبل
۱
سلام،ما برای روز پنجشنبه ۱۰ آبان ساعت ۳/۳۰ نوبت گرفتیم،با مراجعه شماره ۳۰۲۳ را دریافت،بیمار مادر مریضم بر روی ویلچر بود که توسط دکتر فدایی عمل آب مروارید کرده بود،با تشکر از دکتر عزیز ،گلایه من از پذیرش کلنیک است،ایشان تا شماره ۳۰۵۰ را خواند ولی شماره ما را نمیخواند و به اعتراض ما هم توجهی نمیکرد.رفتارپذیرش موجب معطلی بیش از دو ساعته ما با مادر مریضم بر روی ویلچر شد.ظاهرا بیماران سفارشی بعد از ما را زودتر از ما فرا میخواند.در انعکاس اعتراضمان به مدیریت کلنیک ،بلاخره شماره ما خوانده شد برای انجام امور اداری .رفتارکارمندان شما در پذیرش موجب نا رضایتی مراجعین و افت اعتبار کلنیک میگردد.
Aly
یک سال قبل
۱
بصورت خلاصه، افضاح ترین چشم پزشکی که تا بحال رفتم!
بشدت بی نظم و پر هرج و مرجه، برخورد پرسنل کاملا بی ادبانه است و همیشه بی حوصله هستند! برای گرفتن نوبت باید حتما حضوری اقدام کرد و اگر بخواید غیرحضوری اقدام کنید تلفن را به روی شما قطع میکنند یا سر شما داد میکشند، همچنین با اینکه نوبت شخص میرسه همچنان اون رو بین سه تا هفت، هشت ساعت معطل میکنند تا شاید بالاخره بتوانید به پیش پزشک بروید، شاید هم نوبتتان را بیندازند فردای آن روز.
رفتار پزشک ها نیز کاملا غیر حرفه است، بصورت راهنمایی نمیکنند، البته آقای رمضان زاده با حوصله جواب میداد اما باقی پزشک ها، اصلا!
برای اپتومتری پیش خانم "م" رفتم و ایشون شخصی بود که من تعجب کردم چطور بهشون مجوز کار دادن!؟
رفتاری کاملا غیرحرفه: استفاده از کلمات نامناسب و بی ادبانه، پیچوندن سوال های مراجعه کننده، توهین کردن به مراجعه کننده در جمع، همیشه غرغر کردن در زیر لب، اهمیت ندادن به شماره و نوبت و زمانی که مراجعه کننده صبر کرده، تلاش برای فقط و فقط هرچه سریعتر تمام کردن کار(شماره چشم را هم اشتباه تشخیص دادند)، ...
و آخرین چیز که کم اهمیت ترین هم نیست: پس از بیش از هفت ساعت معطلی(از ساعت هشت و نیم صبح تا چهار عصر) خودشان نوبتمان رو لغو کردن و گفتند فردا بیاید!
برای خودم متاسفم که به همچین مکانی رفتم و پولم را هدر دادم.
afsaneh khosrojerdi
یک سال قبل
۵
سلام پدر و مادرم تو این کلینیک پیش دکتر مرتضی نجفی عمل کردن و راضی هستیم دکتر کار بلد وخوش رو با حوصله و با اخلاقی هستن خدا بهشون سلامتی بدن .
پریسا نوری
یک سال قبل
۵
پاسخدهی به شدت افتضاح،برای مشاوره قبل عمل باید داخلی سه رو بگیریم،میگن یکو بگیره،دوباره که زنگ زدم و سه رو زدم که بگم یکو زدم همش میگن در حال انتظاره و جواب نمیدن اصن تا صدامو شنید اصن نذاشت حرف بزنم خانومه،داد زد که چرا اینجا زنگ میزنید ،فقط دومین بار بود که جواب میداد،خب مشکل داره باید از جایی که جواب میدن پرسید چیکار کنیم،داد زدن نداره که،متاسفم براشون،یه ستاره هم نداره،داغون بود جوابدهیشون
Faezeh Mehrabani
۲ سال قبل
۱
یکی از مزخرفترینمراکز درمانی هست که به عمرم رفتم
پرسنل دکترای بیشعوری دارن و مدام باید بمالیشون تا دوتا کلمه به شکل جر دادن بهت بدن
به غیر از دکتر پاپی من با بقیه دکترها برخورد نداشتم
ولی ایشون هم یکی از گوسالهترینهاست به نوبه خودش، که در زمینه پزشکی باهاشون برخورد داشتم.
تورنتو زندگی میکنم وقتی میرم کلینیک دکتر شمس برای چشمم انقدر به آدم احترام میذارن میخوام تو افق محو شم
هرچند اینجور نظرسنجیها توی ایران جواب نمیده ولی بازم خوبه که میشه یه جاهای از حیوون بودن بعضی از آدما گفت
Alireza w0nder
۲ سال قبل
۱
یکبار نمره رو اشتباه تشخیص دادن، یکبار هم قاب معیوب تحویل دادن. بابت تصحیح لنز، منت هم گذاشتن!
بعد چند ماه دسته عینک ترک برداشته. اگر دوست دارید وقت و هزینه هدر بدید، جای خیلی خوبیه.
Aida Gharibee
۲ سال قبل
۱
هزینه بیمارستان خصوصی ولی پیگیری و خدمات حتی ضعیف تر از مراکز دولتی
دکتر برای وقت عمل دادن اصلا عکس و نتایج اپتومتری و ...نگاه نکرد
توی برگه قبل عمل نوشته بودن اگه سرماخوردگی یا مشکلاتی از این قبیل پیش اومد با دکتر هماهنگ کنین از دو روز قبل تلاش کردم تماس بگیرم و بهشون اطلاع بدم ولی شماره تماس فقط دکوریه
Mahss Nick
۲ سال قبل
۱
چندی قبل برای مشکل دید در یکی از چشمهای مادرم مراجعه کردیم. وقت رو اینترنتی گرفتیم. ساعت ۴. یه ربع هم زودتر رسیدیم. هرج و مرج رو که دیدم متوجه شدم که ساعتها گرفتاریم اما باز به امید رفع مشکل، صبوری کردیم. شما با اینکه وقت رو اینترنتی گرفتی، دوباره باید بری اونجا نوبت بگیری. ساعت حوالی ۶ وقت اپتومتری ما نزدیک شد که وحشتناک شلوغ بود. بعد اومدن گفتن مریضهای دکتر فلانی اول بیان پیش دکتر بعدا برن اپتومتری، دکتر دیرش شده میخواد بره. پس بدون بینایی سنجی، پیش دکتر رفتیم. کار معاینه ایشون حدود سی ثانیه طول کشید. همین طور که وسایلشون رو جمع میکردن که زودتر تشریف ببرن، تشخیص دادن که اب مروارید چشم راست رو باید الان عمل کنیم و چشم چپ هم چندماه بعدش... و نامه جراحی دادن. به خاطر سن مادرم به نظر منطقی میاومد. برای ۵ روز بعد هم به ما وقت جراحی دادن. با این حال چون همه چیز کلینیک به نظرم عجیب اومده بود، ترجیح دادم برای جراحی به دکتر و بیمارستان تر وتمیزتری مراجعه کنیم. جالبه بدونید هر دوتا پزشک دیگه که مادرم رو ویزیت کردن، تشخیص دادن که چشم نیاز به جراحی نداره و حتی ر شروع آب مروارید هم نیست!!!! و فقط نیاز به تغییر شماره عینک بود. به همین جالبی!
R_ A
۲ سال قبل
۳
برای چکاپ چشمهای دخترم از این کلینیک وقت گرفتم که توسط دکتر "ش" ویزیت شه، بعد از کلی هفت خوان رستم رد کردن رسیدیم به آقای دکتر با عجله کتشون رو برداشتن "گفت جلسه دارم" سرسری چشم دخترمو نگاه کرد و گفتن ضعیفه ورفتن.من و دخترم همینطور هاج و واج ...از اون ببعد فقط نور وقت گرفتم
Jafar Jamshidinia
۲ سال قبل
۱
هر کامنتی مردم در مورد بی نظمی و هرج و مرج بصیر نوشتند درسته.
من امروز پنجشنبه 1402/10/07 - 12:30 با دکتر امیر حسین آقاجانی
وقت داشتم وقتی رسیدم گفتند دکتر امروز نمیآید.
نزدیکی مرکز که بودم پیامک کنسلی برام آمده بود فکر کردم شاید بخاطر اینه که بیست دقیقه زودتر طبق خواسته خودشان نرسیدم کنسل کردند، به هرحال من سر وقت رسیدم که خانم پذیرش گفت دکتر نیامده، گفتم چرا دیشب خبر ندادید؟ فقط جوابش این بود که شما حق دارید دکتر به ما دیر گفت.
جالب اینکه شب قبلش پیامک یادآوری وقت دکتر فرستاده بودند.
تصور کنید حدود دو ساعت از شهر اندیشه در ترافیک و آلودگی هوا در راه باشید و این جواب را بشنوید.
اگر برای خودتان و وقت تان ارزش و احترام قائل هستید اینجا را انتخاب نکنید.
elham 53
یک سال قبل
۵
بهترینن منظم و عالی
من عمل کردم پیش دکتر صیفی بزرگوار برخوردشون عالی و بهترین پزشک جراح هستن
Maryam Heydari
تاریخ ویرایش: ۲ سال قبل
۵
هر دو باری که به این مرکز مراجعه داشتم هم از رفتار پرسنل راضی بودم هم پزشکان.
در مقایسه با بیمارستان فارابی و باقی کلینیکهای مرکز شهر خدمات بهتری ارائه میدن.
نوبتدهی آنلاین هم راحت و دقیق بود.
تا ساعت 6 و نیم پذیرش دارن.
مرکز بخشهای مختلفی داره. ساختمون اسانسور داره و میتونید داخلش ویلچر ببرید.
یه مغازه هم بود که عینک طبی میفروخت.
Amir Hosein
۲ سال قبل
۴
اینترنتی نوبت گرفتم، بدون معطلی زیاد پذیرش، تعیین نمره، اپتومتری و معاینه پرشک به ترتیب انجام شد. محیط یک مقدار شلوغ بود و از کشورای عربی زیاد اومده بودند.
Mohammad mehdi
۳ سال قبل
۱
متاسفانه مادرم را به این کلینیک بردم با هزار زحمت ویلچرش را به این سو و آن سو می کشاندم
پزشکی که بهش مراجعه کردیم با دوستش مشغول شوخی و بازی بود و من و مادرم را پس از این سو و آن سو فرستادن مسخره کرد الان که فکر می کنم این باصطلاح پزشک بی ادب بیشتر به کمک بهیاران می خورد نه یک پزشک با سواد و مسئولیت شناس در ضمن پرسنلی هم که به آنها مراجعه کردم در اپتومتری و تعیین نمره عینک حوصله کار نداشتند و با بی اعتنایی دست به سرمان کردند حیف اونهمه پول آژانس که رفتم ریخت این تحفه ها رو ببینم مردم اصلن به این مرکز مراجعه نکنید
من در این مرکز جز پرمدعایی بی مسئولیتی و بی نظمی ندیدم بهیچو
جه به این مرکز مراجعه نکنید
Mania Sabouri
۶ سال قبل
۱
احتمالا پزشکان خوب و لایقی در مجموعه کار میکنند اما دزدی به روش مدرن گویا از ویژگیهای این مجموعه هم هست، برای تست میدان دید رفتم و بدون اینکه از من بپرسند ایا شماره چشمم را دارم یا خیر( با وجود اینکه عینک به چشمم بوده و طبیعتا به چشم پزشک مراجعه کردم قبلا) برایم قبض اپتومتری صادر کردند و بعد از انجام آن و اعتراض من , به من متذکر شدند که باید میگفتید که برگه اپتومتری تان را داشتید!!!! انگار من باید از پیش حدس می زدم که ایشون با دیدن برگه تست میدان دید من هوس میکنند من را پیش اپتومتر اول بفرستند!!!