ardesher daraeezadh
۶ ماه قبل
بسمه تعالی با نهایت احترام و سپاسگزاری، اینجانب مراتب قدردانی و تشکر صمیمانه خود را از تیم جراحی بیمارستان عشایر خرمآباد، به ویژه جناب آقای دکتر سیاوش بیرانوند و جناب آقای دکتر امانالله امینی، ابراز میدارم. همچنین، از تمامی پرسنل زحمتکش و فداکار این بیمارستان که با از خودگذشتگی، صرف وقت و دانش خویش، در مسیر نجات جان و بهبودی بیماران تلاش بیوقفه و خالصانه مینمایند، قدردانی میکنم. فداکاری و تعهد شما در این مسیر پرارزش، ستودنی است و اینجانب به نوبه خود، سلامت و توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. با تقدیم احترام، اردشیر دارایی زاده