چشم پزشکی و ناباروری نیکان درمانگاه تخصصی در تهران، منطقه ۱. این مرکز برای کسانی که به دنبال مراقبتهای دقیق چشم و درمان ناباروری هستند، گزینهی عالی است. در این منطقه، بسیاری از متخصصان برجسته در حوزههای مختلف پزشکی حضور دارند و بیماران میتوانند به راحتی به خدمات متنوع دسترسی پیدا کنند. اگر به دنبال تشخیص دقیق و درمانی دوستانه هستید، حتماً اینجا را امتحان کنید.
اطلاعات تماس و آدرس
استان تهران، تهران، منطقه ۱، استان تهران، تهران، منطقه ۱، تهران، میدان اقدسیه، خیابان اراج، خیابان، خیابان ۲۲ بهمن، ایران
در کل، اکثر بازدیدکنندگان چشم پزشکی و ناباروری نیکان از رفتار دوستانه، احترامآمیز و انرژی مثبت پرسنل، توضیحات دقیق و پیگیریهای تلفنی پس از عمل، تمیزی محیط و رعایت زمانبندی رضایتمند هستند؛ اما چندین نفر به مشکلاتی مثل برخوردهای صدازده یا بیادبانه در بخش پذیرش، تاخیرهای غیرمنتظره، هزینههای بالاتر از انتظار، کمبود تهویه یا عدم دسترسی آسان به پارکینگ اشاره کردهاند؛ در مجموع، نظرات نشان میدهد که کلینیک در زمینه خدمات پزشکی و ارتباط با بیماران عملکرد خوبی دارد، ولی هنوز جای بهبود در بخشهای پذیرش، مدیریت زمان و امکانات فیزیکی باقی مانده است.
pegz dds
۴ ماه قبل
۵
Kind and respectfulness behavior personnel in IVF center and DeyClinic building , they try to talk with
patients and release their stress they were cool and
Fun , I had good experience. They explain every detail. But there was nurse who was little loud and not that kind, but everything was still fine.
پرسنل مهربان و محترم و خوش انرژي من عمل داشتم و خيلي با روي باز و مهربان بودن فقط پاركينگ ساختمان دي رو پيدا نكرديم و اون يكي ساختمون پارك كرديم، بخش IVF و كلا
اون ساختمان به نظرم سرويس خوبي داشت.
اون خانم پرستاري كه آنژيو كت ميزد كارشناس بيهوشي بود يكم پر سر و صدا و بي حوصله بود اما بازم همه چيز خوب و مرتب بود.
زهرا هدایت
۹ ماه قبل
۴
تقریبا همه چیز خوبه مخصوصا پرستار ریکاوری آی وی اف منتها یه گلگی خیلی مهم داشتم اونم اینکه بعد از انتقال جنین که مارو برای استراحت نیم ساعته بیرون آوردن خانمی به نام خانم سیفی لگن خواستم چون به شدت مثانه پر بود ایشون اومدن لگن گذاشتن و رفتن دم در و حالا هر چی من صدا میزنم هیچکس نمیاد و اون لگن زیر من به شدت به کمرم فشار میآورد و کمر درد گرفتم وبرای منی که تازه انتقال جنین دادم خیلی مهم بود
s shokravi
یک سال قبل
۵
برای عمل آب مروارید مراجعه کردم. پرسنل خیلی خوش اخلاق و وظیفه شناسی داره. سیستم وقت دهی واقعا مرتبه. رسیدگی به بیماران خیلی خوب انجام میشه. و حتی بعد از عمل هم تلفنی پیگیر وضعیت چشمم بودن
alireza faraji
۳ سال قبل
۱
رفتار بسیار نامناسب و برخورد بد پرسنل و عدم برنامه ریزی من ساعت ۱۲ ظهر وقت عمل داشتم ساعت ۱۰ شب رفتم تازه اتاق عمل در صورتی که از شب قبل به خاطر عمل می بایست ناشتا باشم. واقعا افتضاح درجه بندی مناسبی هست برای خدماتی که میدن به نسبت پول زیاد
Mehdi Yosefi
یک سال قبل
۱
اکانت های فیک تو همه ی ناباروری های ایران پیام ناامیدکننده گذاشتند.چند بار زایمان و عمل نازایی داشتند؟؟؟
Azemat Doustdar
تاریخ ویرایش: ۳ سال قبل
۴
کلینیک شامل مطب های پزشکان متخصص هست که در طبقه چهارم قرار داره ( غدد، زنان، گوارش و ... )
برخورد پرسنل کلینیک تخصصی بسیار خوب بود.
زمان انتظار مناسب بود.
نوبت دهی به صورت آنلاین و از طریق " پذیرش ۲۴ " انجام میشه
بسیار مرتب بود و با چیدمان خوب
تعداد مبل های سالن انتظار متناسب با تعداد مراجعه کنندگان بود
فقط کمی سیستم تهویه ضعیف بود و پنجره های سالن انتظار قابل باز کردن نبودند
در کل خوب بود
shabnam kh
۲ سال قبل
۲
رفتار خانمی که در پذیرش مشغول به کار هستن اصلا مناسب اون کلینیک نیست انگار ایشون فقط اوجا نشسته تا پاچه مردم رو بگیره و فوق العاده بی ادب هستند و رفتار درست با مراجعه کننده رو بلد نیستن ،این همه هزینه از مردم دریافت میکنن ولی این خانم جوری رفتار میکنه با مراجعه کننده انگار ارث پدرش رو طلب داره ،واقعا متاسفم برای این طرز برخورد ،واقعا حیف حقوقی که ایشون میگیره ، باید به حال اون کلینیک و اون مدیریت تاسف خورد با همچین مسوول پذیرشی
navid navidi
۴ سال قبل
۱
این مکان به عنوان کلینیک جراحی محدود و سرپایی ثبت شده و تحت چنین عنوانی حق دریافت هزینه به عنوان پک مصرفی بیمار را ندارد. چه بسا هزینه تمام شده این پک بسیار کمتر از مبلغ ششصد هزار تومانی که از بیمار دریافت میکنند خواهد بود.
بنابراین خواهش میکنم کمتر از ۱۰ دقیقه زمان بگذارید و با ثبت شکایت تلفنی در سامانه ۱۹۰ به راحتی مبلغی که به ناحق از شما گرفته اند پس بگیرید.
Melina Hosseinian
۱۰ ماه قبل
۵
پرسنل و کادردرمان این بیمارستان متعهد و با تجربه هستند و جای نگرانی نیست
Saemeh Mahdavi
یک سال قبل
۴
با وجود مراجعین زیاد و شلوغ بودن، ارائه خدمات و مراقبت بخش ریکاوری رضایت بخش بود
Alireza Loghmani
۴ سال قبل
۱
مزخرف ترین کلینیک هست بنده یه عمل قرار بود انجام بدم که هزینه اش میشد۷ میلیون وقتی رفتم صندوق برای حساب،تا فهمید از المان اومدم با همکارش پچ پچ کرد و بعد چند دقیقه گفت ؛باید ۱۰۰۰دلار بدی واقعا جای تاسف داره
Manizheh Ataebi
۳ سال قبل
۱
برای عمل دخترم آمدم با توجه به هزینه سنگین متاسفانه اخلاق بد امکانات و نظم در حد صفر
8ساعت معطلی بی مورد برای عمل بینی ساعت 3امدیم ساعت 9 شب عمل شد
javadi
۳ سال قبل
۵
سلام.هزینه عمل جراحی زیاده ولی خدایش پرسنل اتاق عمل و بخصوص دکتر جراح مهرداد مهرآزما عالی.من پسرم و خانومم اونجا جراحی چشم انجام دادن.عالی بود.ما که راضی بودیم
م زمانی
۵ سال قبل
۲
مسئول پذیرش خانمی بداخلاق بود گویا اول صبحی کتک حورده بود،بعد اومده بود پشت میزش
نگهبانش هم عقط تو قبافش اخم بود وقتی سراغ نمازخونه رو گرفتم گفت تعطیله ولی تا بیمار عراقی اومد برای عمل و سراغ نمازخونه رو گرفت گفتند برو بالا هست
Shokofa Nori
یک سال قبل
۵
باسلام واقهن نیکان بهترین درمانگاه برای ناباروری است فقد اینکه هزینه درمان خیلی زیاده
Maryam
۶ سال قبل
۱
جنين شناس دكتر موحدين بر خلاف اينكه خودشون خيلى ازش تعريف ميكنن بسيار بى سواد و بى وجدان هست
به مادرانى كه به سختى اى وى اف انجام دادن پيشنهاد ميكنم اصلا ايشون رو به عنوان جنين شناسشون انتخاب نكنن
Ali Qeydi
۴ سال قبل
۳
با دکتر یوسفی متخصص غدد وقت داشتم . متاسفانه اصلا وقت شناس نیستن و با یک ساعت تاخیر به کلینیک اومدن.
Faeze Talebi
۵ سال قبل
۵
من بینیم. و عمل کردم خیلی با نظم و فوق العاده
همه چیز به موقع و عالی
Mohamad hosein Sharifi
۳ سال قبل
۴
به طور کلی کلینیک تمیز و مرتبی بود و رفتار پرسنل هم خوب بود.
majid bakhshi
۳ سال قبل
۱
اصلا پرسنل خوبی نداره تجهیزات خوبی ندارد
کلینیک دی نیکان امکانات صفر عین بیمارستان دولتی هم نیست