Gita Ghamkhar
۵ ماه قبل
ادعایی که دارن و چیزی که به عنوان سفارشت میدن دستت یکیه دیگه. اگه هوس کنم توت فرنگی با شکلات یا بستنی بخورم و حال نداشتم خودم درست کنم میرم اینجا غیر اینی ک گفتم واقعا هم از نظر مکان کافه و هم از نظر کم بودن آیتم های توی منو، چیز خاص دیگه ای جذبم نمیکنه ک برم کافه شکلات بدک نیست، ارزش یبار امتحان کردن رو هم حتما داره اما به فضا و لوکیشن مکان، نمره ی پایین میدم قیمتاشم خوبن