florance mazaheri
۶ ماه قبل
ما مسافر بودیم، برنج حجم زیادی داشت، ماهی حشو و قلیه ماهی حجم زیادی داشتن اما مزه خاصی نداشتن، قلیه ماهی اصلا قابل خوردن نبود که عوضش کردن اما باز هم دوست نداشتیم، ماهی ها بو نداشتن اما مزه خاصی هم نداشتن، ماهی سرخ شده ش بسیار کوچیک و استخوانی بود که مناسب کودک بود،قیمت بالا و کیفیت پایین بود، فضای بیرون و داخل پراز مگس بود ،رفتار پرسنل محترمانه بود، کلا پیشنهادنمیکنم اینجا رو