mandana razeie
۶ ماه قبل
من پدرم یکی دو سال پیش بستری بودن برای ریه هاش و توجه و رسیدگی پرستار و دکترخوب بود . یک بار هم اورژانس برای عمل سرپایی پدرم رفتیم و راضی بودیم همه چی خیلی خوب بود 🙏🙏
بیمارستان فوق تخصصی گلستان نداجا، یک بیمارستان نظامی در تهران، در قلب اتوبان شهیدصیادشیرازی قرار گرفته و خدمات پزشکی سطح بالا ارائه میدهد. این مرکز برای افرادی که به دنبال درمانهای تخصصی و مراقبتهای ویژه هستند، گزینهی مناسبی است و در میان بیمارستانهای ایران جایگاه معتبر دارد. در محلهی اطراف، امکانات رفاهی و دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی باعث میشود که بیماران و همراهان راحتتر به این مرکز برسند. به یاد داشته باشید که برای مراجعه بهتر، قبل از رفتن، وقت ملاقات بگیرید.
استان تهران، تهران، اتوبان شهیدصیادشیرازی، 16686 19551، ایران
خلاصهای از نظرات کاربران
در مجموع نظرات کاربران بهصورت متنوعی بهسرویسهای بیمارستان گلستان نداجا اشاره میکنند؛ برخی از بیماران و خانوادههایشان از دلسوزی و توجه پرستاران و پزشکان، نظافت محیط، تجهیزات پیشرفته و سرعت در ارائه خدمات اورژانس تشکر کردهاند، در حالی که دیگران بهنکات مشابهی اشاره میکنند که در بخشهای مختلف، بهخصوص در بخش جراحی زنان و بخش قلب، گاهی کمبود توجه، تأخیر در پاسخگویی، مشکلات ارتباطی و عدم هماهنگی در برنامهریزی و یا عدم رعایت بهداشت در برخی لحظات گزارش شده است. بهطور کلی، تمهای مشترک شکایت بهدنبال کمبود مسئولیتپذیری، عدم توجه کافی به بیماران، مشکلات در ارتباط و هماهنگی، و در برخی موارد بهدنبال عدم رعایت بهداشت و نظافت میباشند؛ در حالی که تمهای مشترک تعریف بهدنبال دلسوزی، مهربانی، کیفیت بالای درمان، محیط آرام و تمیز، و تجهیزات مناسب است.
mandana razeie
۶ ماه قبل
من پدرم یکی دو سال پیش بستری بودن برای ریه هاش و توجه و رسیدگی پرستار و دکترخوب بود . یک بار هم اورژانس برای عمل سرپایی پدرم رفتیم و راضی بودیم همه چی خیلی خوب بود 🙏🙏
Banafshe Idoon
۶ ماه قبل
پرستاران بسیار شلوغ که در بخش جراحی زنان برای خودشان تولد میگیرند و بدون توجه به احوال بیمارانی که اکثرا بدحال هستند صدای جیغ و دست زدنشان تمام بخش را پر میکند.
Faezeh Mohsenizadeh
تاریخ ویرایش: ۳ ماه قبل
"درمانگاه بیمارستان" نسبت به بیمارستانهای دولتی مشابه محیطی خلوت تر و آرامتر (و تبعا پرسنلی خوش برخوردتر) دارد.با آرزوی سلامتی
Sara Dashgar
۷ ماه قبل
افتضاح ترین بیمارستان من ۲ بار اورژانس اینجا مراجعه کردم واقعا خیلی کادر درمان بدی داره مسئولیت پذیر نیستن جون مردم مسخره بازی که نیست!!!!
Hashem Karimi
۷ ماه قبل
انسان واقعی پزشک متخصص واقعی هم درتشخیص وهم درجراحی ودرمان گذاشتن وقت کافی برای بیماربدون چشم داشت
saeid soltani
۶ ماه قبل
مادر من مدتها اونجا بود هیچ کاری براش نکردن اخرشم جوابش کردن فقط تیلغ الکی میکنن
ahmadreza alinazari
یک سال قبل
سلام نسبت به بیمارستان خانواده نیروی زمینی ارتش بهتر هست اما به صورت کلی می تونه خیلی بهتر باشه اینترنتی می توانید نوبت ویزیت دکتر بگیرید و در وقت مقرر اونجا باشید
عباس توکل
۱۰ ماه قبل
با سلام در تیر ماه ۱۴۰۴ برای مادرم به بخش قلب و آنژیو مراجعه کردم پرستاران به شدت مسئولیت پذیر و مهربان مخصوصا سید موسوی . بیمارستان تمیز . خلوت و خوب بود. خدا خیرتون بده .
from for
۱۱ ماه قبل
واقعاً بیمارستان محشر و مجهزی بود، رو دست این بیمارستان ندیدم. ایام تعطیلات نوروزی ما مسافر بودیم و مراجعه کردیم و خدماترسانیشون حرف نداشت. درود بر ارتش
Harir Sa
یک سال قبل
بیمار ما فقط برای کوفتگی دست مراجعه کرد و الان در آی سی یو برای مشکل قلب و آب ریه، تحت نظر دکتر حسن عباسی بیسواد که تخصص بیهوشی دارد و نه تخصص مرتبط با قلب، بستری شده و حال بیمار هم بسیار بد شده. متأسفانه از بیماران فقط بعنوان موش آزمایشگاهی (دور از جون همهی بیماران بيچاره) استفاده میکنند. وااااااقعاً متخصص بیهوشی چه ربطی به تخصص قلب داره؟؟؟ دکتر هم فقط شبها مراجعه میکنه که هیچ کسی از خانوادههای بیماران از بیسوادی ایشان سر در نیاره. متاسفم برای مدیران بیمارستان که دکترهای نالایق رو به کار گمارده و وجدانشون رو برای کسب درآمد بیشتر، زیر پا گذاشتند. . در ضمن لینکهایی که برای جواب تصویربرداری بصورت پیامک ارسال میشه، هیچی نشان نمیده و فقط درخواست پول و تسویه حساب میکنه و هر چقدر هم به بخش رادیولوژی و تصویربرداری و صندوق بیمارستان مراجعه کردیم، هیچکس مشکل پیامکها رو پیگیری نمیکنه. در کل بیمارستان علیرغم تجهیزاتش، کادرش در رسیدگی به بیماران نگونبختی که بستری شدند، بسیار بسیار بسیار بیتوجه و بیمسئولیت هستند.
Hani Mihani
یک سال قبل
ساعت حدود ۱۸ عصر بنا به معرفی یکی از متخصصین به بیمارستان به جهت بستری پدرم با توجه به درخواست بستری مراجعه نمودیم که متأسفانه علیرغم تبلیغات تو فضای مجازی به عینه مشاهده کردم که هیچگونه خدماتی به مراجعین نمیدن و فقط بیشتر به خانواده ارتش خدمات میدن.حرف زیاده اما گوش شنوا نه ارتش فدای ملت=ملت فدای ارتش
Dr. PocketP30
یک سال قبل
بی در و پیکر ترین بیمارستان ایران، البته بیمارستان نمیشه بهش گفت، تقریباً یه درمانگاه درب و داغون و مستهلک با مدیریت فاجعه و بسیار بسیار بی نظمه.
Roya Mohamadi
یک سال قبل
سلام بنده دوشب به اورژانس شما بل درد معده شدید مراجه کردم واقعا دکتر شیفت تون آقای سپهر سویزی عالی بودن خیلی مسول و نگران حال من بودن و خیلی دلسوزانه بالای سر من بودن تا بهتر بشم واقعا ازشون ممنونم همینطور بقیه کارکنان اورژانس انشالله همیشه سلامت در پناه خدا باشند
masoud momenifar
۲ سال قبل
بدترین بیمارستانی که تا به حال در تهران دیدم چهارده فروردین برای عمل کیسه صفرا توسط دکتر مرادی رفتم،دکتر بدی نبود اما بیمارستان افتضاح بود بوی فاضلاب نزدیک اتاق عمل! کادر پرستاری بیسواد و پر اشتباه ما ۱شب توی اتاق خصوصی بودیم حتی ۱بار هم کف اتاق و سرویس ضد عفونی نشد اشتباه در تزریق داروها اشتباه در قطع پمپ درد بعد از عمل و صد حیف از اینکه این بیمارستان در بهترین موقعیت در تهران وجود داره اما به دلیل بی کفایتی و بی تدبیری و عدم وجود مدیر دلسوز با این وضعیت وخیم و بد کار میکنه.
S Baharami
۲ سال قبل
در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ به صورت اینترنتی از هفته قبل از آقای دکتر سید طاهر وقت گرفته بودیم که در روز مقرر حاضر شدیم ولی به علت آنکه مسیول مربوطه مرخصی آقای دکتر را که ایشان از قبل اعلام کرده بودند را در سیستم اعمال نکرده بودند ما و بیماران دیگر از راه دور مراجعه کرده بودیم و بی نتیجه برگشتیم از مسیولین محترم بیمارستان خواهش می کنم لطفاً به این بی توجهی و بی مسیولیتی کارمند مربوطه رسیدگی فرمایند
Hori Karami
۲ سال قبل
خواهر شوهر من توو این بیمارستان بستری بود وقتی مرخص شد هزارتا درد به دردهای دیگه ش اضافه شد نه نظارتی هست نه دلسوزی ای برای بیماران توو این ۱۰ روز حتی یکبار هم ملحفه و روتختی هارو تعویض نکردن با اینکه چندین بار خودمون ازشون خواستیم. بیمار ما فشارش به شدت افتاده بود بارها ازشون درخواست کردیم تا اومدن فشارش رو گرفتن بخاطر بی توجهی و نبود بهداشت زخمشون عفونت کرد و دردسر تازه ای روی دستشون گذاشت . متاسفم واقعا
Hedyeh Nikko
۴ سال قبل
بیمارستان گلستان یکی از ضعیف ترین بیمارستان های ارتش هست.مخصوصا بخش آی سی یو.فوق العاده بی مسیولیت.پدر من وقتی وارد آی سی یو شد کاملا از دسترس خارج شد.نه توضیحی در مورد شرایط عمومی میدادند،ونه جواب تلفن.همش به دروغ می گفتند خوبه.در صورتی که اصلا خوب نبود.توی این شرایط سخت اقتصادی مدام خانواده رو مجبور میکردند که داروهای گرون قیمت بخرند ولی یک عدد از اون داروها رو به پدر من نمی دادند.خلاصه دزدبازاری بود.بعد از یک هفته پدرم به رحمت خدا رفت.در صورتی که اصلا در مورد شرایط پدر هیچ کس توضیحی نداد.باید به زور جلوی ماشین دکتر رو میگرفتیم تا در مورد وضعیت پدرمون توضیح بده.اونم با کمال بی مسئولیتی در حد ۳۰ ثانیه می گفت خوبه و سریعا می پرید توی ماشینش و میرفت.آه خدای من.چرا انقدر همه در مقابل جون آدمها بی مسئولیت هستند.اون پدر عزیز ما بود .چرا نگفتید حالش خوب نیست؟اگر می گفتید شاید ما تصمیم دیگری میگرفتیم.و در آخر این بیمارستان بی مسئولیت حتی به خودش زحمت نداد که با خانواده تماس بگیرن و بگویند عزیزتون از دنیا رفته.بعد از ساعت ها که از فوت پدرم گذشته بود و مادرم بدون خبر از فوت پدر در حال بردن غذا برای پدرم به آی سی یو بود،تازه متوجه شدند که پدر فوت شده.الهی هر کم کاری که در حق عزیزای مردم انجام میدهید دقیقا سر خودتون و عزیزانتون هم بیاید.ما از بیمارستام خراب شده شما شکایت می کنیم و حق از دست رفته پدرمون رو میگیریم.خدالعنتتون کنه
Maryam Zhegan
یک سال قبل
سلام، تشکر از دکتر علی کریمی پزشک اورژانس و خانم جلالی فر، پرستار اورژانس که در مدت بستری بودن پدر سالمند من در اورژانس، نهایت دقت، دلسوزی و همکاری رو داشتند.
امیرعلی
یک سال قبل
خیلی بیمارستان تمیز و مجهزیه واقعا رقتار کادر درمان و کل پرسنل خوب هست بنظرم با بیمارستان خصوصی فرقی نداره دکتر اورژانسشون تشخیصشون خوب و بسیار دلسوز هستن
ماه پنهان
۲ سال قبل
بنده تاریخ 1402/8/10 در بیمارستان گلستان برای عمل بای پس معده در بخش جراحی زنان بستری شدم . کادر درمان از جمله پرستار ها و دکتر معالجم عالی بودن دکترم *نهیان مرادی* متخصص جراحی عمومی هستن هر چی از ایشون تعریف کنم کمه . واقعا پنجه طلا هست . از لحاظ نظافت بیمارستان و اتاق ها و سرویس بهداشتی همه استریل و تمیز بودن خدمات بعد عمل هم توسط پرستار ها عالی بود. واقعا دستشون دردنکنه