Arshini
۴ ماه قبل
خوبه نوشیدنی های گرم و سرد ، فقط کمی نیاز به نظم بیشتر هست
کافه هور، کافی شاپی دلنشین در زنبق مشهد که با دکور مودرن و صدای آرام موسیقی، جای خوبی برای استراحت بعد از کاره. اینجا مثل هر کافی شاپ ایرانی، یه جای دلباز برای دوستداران قهوه و چای است. اگر در محله زنبق یا اطرافش هستی، حتماً یه فنجون قهوه گرم سفارش بده و با دوستانت در حیاط نشین. یه یادآوری ساده: قبل از رفتن، یه لیوان آب هم همراه کن تا هیدراته بمونی. همچنین، اگر دوست داری، میتونی از فضاهای بیرونی این کافی شاپ استفاده کنی و در هوای تازه مشهد بنشینی.
استان خراسان رضوی، مشهد، زنبق، پلاک نبش، ایران
کافه هور در سجاد شهر یه جای عالیه، مخصوصاً وقتی شب میاد؛ همهچیز از قهوههای ۱۱ لاین گرفته تا شیکهای بینظیر و بار سرد، با قیمت مناسب و سرویس فوقالعاده توسط آقا مهران و تیمش. خیلیها میگن نوشیدنیهای گرم و سردشون عالیه، ولی یه چند بار هم تجربه تلخ و سوختهای داشتند، مخصوصاً در شیفتهای شب و بعدازظهر که رفتار پرسنل غیرحرفهای بود و حتی عذرخواهی نکردن. با این وجود، اکثر بازدیدکنندگان باز میگردند، حتی وقتی که یه هات چاکلت یا شیک ساده میگیرن، چون کیفیت و گرمایی که در کافه حس میکنن، همیشه برنده میشه. در کل، اگر دنبال یه کافه با جو دوستانه، قهوههای عالی و قیمت مناسب هستی، کافه هور گزینهی مناسبیه، فقط حواست به زمان رفتن باشه تا از سرویسهای خوب شب بهرهمند بشی.
Arshini
۴ ماه قبل
خوبه نوشیدنی های گرم و سرد ، فقط کمی نیاز به نظم بیشتر هست
Qazale Mo'ayedian
۲ سال قبل
ما یه هات چاکلت گرفتیم و شیک قهوه هات جاکلت که پودر آماده یا شایدم نسکوییک بود و شیک قهوه معمولی بود ولی دوباره برمیگردم تست کنم
Mohamad Saleh
۱۰ ماه قبل
همیشه عالی مثل همیشه کار اقا مهران بی نظیره واقعا لاین با ۱۱ تا لاین قهوه شیک های بینظریشون و بار سرد بینظر و عالیشون و رفتار دوستانه استاد قهوه واقعا ❤
Toktam Kazemian
۱۱ ماه قبل
امشب برای چندمین بار قهوه بسیار تلخ و بعبارتی کاملا سوخته بود که متاسفانه رفتار میزبان بسیار غیرحرفه ای بود نه تنها قهوه را عوض نکردن حتی عذرخواهی هم نکرده و با لحن تمسخرآمیز با موضوع برخورد کردند ؛تجربه بدی بود و دیگه به آنجا مراجعه نخواهم کرد
Saleh Mehrmonir
۱۰ ماه قبل
عالی همیشه عالی مخصوصا شیفت عصر به شدت عالی دمتون گرم ❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
Roham V
۱۱ ماه قبل
رفتار غیر حرفه ای شیفت شب و قهو بد طعم
Taagh Consulting Engineers
۱۱ ماه قبل
خیلی بد بخصوص برخورد نامناسب شیفت بعدازظهر
Roham V
۱۱ ماه قبل
رفتار غیر حرفه ای پرسنل شیفت شب
امیرعلی رستگارمقدم
۲ سال قبل
عالی بود قیمت ها مناسب سرویس دیهی عالی
Saleh Ebrahimi
۲ سال قبل
عالی
Saleh Mhmd
۱۰ ماه قبل
Mesl hamishe aaaliii hamishe aliiii bode va hast 🤙🏻❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
Esra Dallo
۳ سال قبل
mehran rastgar
۶ ماه قبل