Hamed Davoudabadi
۵ سال قبل
بهترین شیشلیک در شاندیز مشهد. قیمتها هم نسبت به سال ۹۸ و قبل از کرونا فقط ۱۰ تومن گرون شده بود که با توجه به تورم جامعه جای قدردانی داشت :) کارکنان هم رفتار خوبی داشتند. فقط من ازشون درخواست کردم که ماسک بزنند ولی انگار هی یادشون میرفت. چون تعداد جزئیات سرویس بالا بود چند بار باید میاومدن و میرفتند. بار اول و دوم ماسک زدن ولی بارهای بعدی هی یادشون میرفت و مجددا باید تذکر میدادیم که ماسک بزنند. به جز ماسک نزدن کارکنانش که خیلی عجیب بود واقعا برای رستورانی در این سطح، بقیهی موارد خوب بود واقعا. امیدوارم حداقل از این به بعد به بهداشت خودشون و مشتری بیشتر اهمیت بدن. درسته ممکنه بعضی از مشتریها وسواس بیشتری داشته باشند ولی این حق مشتریه که با خیال راحت غذایی که سفارش میده رو تحویل بگیره و استرس کمتری داشته باشه.