مریم مجتهدی فر
۹ ماه قبل
خیلی خیلی تجربه بدی بود ، صبحانه های مونده و ظرف کثیف خیلی تو ذوقمون زد و در پایان هم با وجود اینکه خودشون ۴ تا حوله روبدوشامبر گذاشته بودن تو اتاق ، گفتن ما پنج تا گذاشتیم و شما باید پول اون یدونه رو بدید این درحالی بود که ما حتی از اون ۴ تا روبدوشامبر دیگه هم استفاده نکرده بودیم و همه تو کاور بودن ، بی نهایت زشت و شنیع بود این رفتارشون من که حاضر نیستم دوباره اونجا برم و واقعا واسشون متاسفم