کارواش کامران، کارواش در تهران، در منطقه District 21، یه جای مناسب برای تمیز کردن ماشینهاتون. اینجا معمولاً رانندگان شهری و کسانی که به دنبال خدمات سریع و با کیفیت هستند، میآیند. فضای راحت و دوستانهاش باعث میشه حس کنید مثل در خانهتون. نکتهی مهم: قبل از مراجعه، مطمئن شوید که پارکینگ نزدیک به محل کارواش آزاد است تا زمانتون هدر نره. اگر ماشینتون به شستشوی عمیق نیاز داره، میتونید از سرویسهای اضافی مثل شستشوی داخل و خارج استفاده کنید. این کار باعث میشه ماشینتون مثل روز اول باشه و در عین حال به راحتی در مسیرهای شلوغ شهر حرکت کنه. در کل، کارواش کامران یه گزینهی مطمئن و راحت برای رانندگان تهران است؛ فقط کافیست به موقع برسید و از خدمات حرفهای بهرهمند شوید.
اطلاعات تماس و آدرس
منطقه ۲۱، تهران، استان تهران، ایران
اسکن سریع
B
اسکن سریع
B
نظرات
کارواش کامران در تهرانسر شمالی با قیمتهای مناسب و خدمات شستشوی معمولی و نانو، مشتریان زیادی جذب کرده؛ اکثر بازدیدکنندگان از کیفیت شستشوی ماشین، فضای انتظار با بوفه و نوشیدنی، و امکاناتی مثل واکس، تعویض روغن و باد رضایت دارند. اما چندین نفر به تأخیرهای طولانی، رفتار نامناسب پرسنل و کمبود نظم در محیط اشاره کردهاند؛ در ساعات اوج شلوغی زیاد است و اگر مدیر بیشتر به نظم توجه کند، تجربه بهتر خواهد شد. در کل، قیمتها معقول، خدمات متنوع و محیط راحت است، اما هنوز جای بهبود در مدیریت زمان و رفتار پرسنل وجود دارد.
Hamidreza Ghahremani
۲ سال قبل
۵
درتاریخ اذر چهارصدو دو قیمت شستشوی معمولی و جاروبرقی داخل ۱۲۵ تومن شد که خب انتظار انعام هم دارن
محلی برای نشستن مشتریها هست بوفه و نوشیدنی و دستشویی داره
در کل کارشون بد نیست
چندین مغازه دیگه هم اونحا وجود داره
پولیش حرفه ای و تعویض روغن و باد ماشین که البته من امتحان نکردم
گاهی شلوغ هست و بهتره در زمان اوج اونجا نرید
کمی بینظمی وجود داره که اگر مدیرتش بیشتر توجه کنه قطعا اونجا روند بهتری خواهد داشت
و منراضی بودم
Hossein Asgaree
تاریخ ویرایش: ۲ سال قبل
۴
تعداد كارگرها خيلي زياده و براي اين كه خرجشون رو در بيارن براي واكس زدن و انعام چونه مي زنن. من ديروز رفتم اونجا و اين قدر تعدادشون زياد و بيكار بودن كه براي ماشين من دو نفري كار مي كردن و خب به هر دوشون انعام دادم
Ali sabahi
۲ سال قبل
۴
من راضی بودم شستشوی ماشین خانمها بدون نوبت بود با این حال دوباره یکم معطلی داشت
فضای انتظار برای نشستن وجود داره
به نسبت قیمت کیفیت خدمات بد نیست
Barfak Studio
۲ سال قبل
۱
بشدت بی نظم. معطلی زیاد داره. رفتار بد پرسنل. برادرانه توصیه می کنم که ماشینتون رو ببرید جاهای دیگه
ali ziaye
۲ سال قبل
۵
کارواشی فوق العاده.
با نانو میشورن
قیمت هاشون مناسبه
کارواش بزرگیه وخدمات دیگه ای ام دارن
Mehdi Shamsi
یک سال قبل
۳
کارواش بدی نیست ولی اعصابتون خرد میشه انقدر که سر انعام و واکس و فلان باید با کارگراش چونه بزنید