Haysin
۵ ماه قبل
مبلغ بارنامه با مبلغی که از من گرفتن به اسم انبارداری خیلی فرق داشت و حدود ۵ میلیون از من پول مفت گرفتن !
باربری کاوه یک خدمات ارسال محموله در تهران، واقع در بلوار کاوه. این شرکت برای افرادی که نیاز به حمل و نقل سریع و مطمئن دارند، گزینهی مناسبیه. در این منطقه، باربریها نقش مهمی در اقتصاد شهری دارند و باربری کاوه با تیمی مجرب، خدماتی با کیفیت ارائه میدهد. اگر به دنبال یک شریک مطمئن برای ارسال کالاهای خود هستید، اینجا بهترین انتخابه. فقط قبل از ارسال، وزن و حجم را دقیقاً بررسی کنید تا هیچ مشکلی پیش نیاد.
استان تهران، تهران، جوادیه، رجایی، ایران
باربری کاوه در باغ اذری تهران، با قیمتهای پایین شروع میکنه ولی خیلیها حس میکنن که بعد از تحویل، هزینههای اضافی
Haysin
۵ ماه قبل
مبلغ بارنامه با مبلغی که از من گرفتن به اسم انبارداری خیلی فرق داشت و حدود ۵ میلیون از من پول مفت گرفتن !
Ali Yarigholi
یک سال قبل
اتفاقی که برای من افتاد این بود که برای ارسال بار هزینه مناسبی اعلام کردن ولی هنگام تحویل هزینه قابل توجهی رو به عنوان حق گاراژ درخواست کردن. چون میدونند که بعد از رسیدن بار گیرنده دستش به جایی بند نیست.
Elias Izadkhah
۲ سال قبل
من باربری کاوه رو با آقای عسگری میشناسم خیلی آدم خوش برخورد و محترمی هستن طی تماس تلفنی که با ایشون داشتم ارادت خاصی به ایشون پیدا کردم.
Yaas
۳ سال قبل
به هیچ وجه این باربری نرید... اول قیمت پایین میگن که بار رو بگیرن بعد که گرفتن و رسوندن چند برابر ازت میگیرن پیگیری هم میکنی دستت به جایی بند نیست لایک کنید همه بدونن تا این کار رو دیگه نکنن
hossein zolghadr (labkhandbezanrostaee)
۷ سال قبل
محل بزرگ و نسبتا مناسبی بود برای تحویل بارها. من راضی بودم. عالی نبود چون یکم باید دنبال تحویل دهنده می گشتی ولی خوب بود در مجموع. خیلی وقتم رو نگرفت
Mmd
۳ سال قبل
باربری خوب وعالی بود قیمت مناسب وبرخورد خوب به خصوص خط کرمان ویزد واقعا عالی بودن
sooshiant mehr
۶ سال قبل
هزینه های ارسالشون خییییلی بالاس اصلا پیشنهاد نمیکنم اینجا رو
علی مبصر گنجوی
۶ سال قبل
واقعان کاسب خوش برخورد ومنصفی هستن .تشکر از آقای مبصر
Mohamadreza Motaghi
۶ سال قبل
برخورد مسئول شمال عالی بود
Meysam Fozhan
۳ سال قبل
خط کرمانشاه عالی خوش اخلاق
مهدی آقابابایی
۷ سال قبل
خوب بود
amir ilkhani
۶ سال قبل
مقصدی که میخواستمو نداشت
Masood Balouchi
۵ سال قبل
مسیر عالی بود
iman rasta
۶ سال قبل
خیلی خوش بر خوردن
mahdi rajabi movahed
۵ سال قبل
تشکر
فرزاد محمدی اصل
۸ سال قبل
عالی
علی زکی لو
۷ سال قبل
خوب
ali beigy
۵ ماه قبل
parham yk
۲ سال قبل
Alireza
۴ سال قبل