negar karimi
۵ ماه قبل
واقعا کیفیت خیلی خوووبی داشت از نظر غذا، برخورد پرسنل و همه چی عاااالی بود.. نسبت به رستورانهای با امتیاز بالاتر در کیش این خیلی بیشتر می ارزه .. به شدت پیشنهاد میکنم حتما برید
رستوران خرچنگ، رستوران غذاهای دریایی در جزیرهی زیبا کیش، یکی از بهترین گزینههای خوراکی در هرمزگان است. اگر دنبال طعم تازهی میگو و ماهیهای تازه هستید، اینجا جای دلباز برای شماست. در این منطقه، رستورانهای دریایی بهعنوان جاذبههای گردشگری شناخته میشوند و محلی عالی برای لذت بردن از خوراکیهای دریایی با چشمانداز خلیج فارس. حتماً قبل از رفتن، از فهرست غذاهای روز مطمئن شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
كيش، استان هرمزگان، ایران
خلاصهای از نظرات کاربران
در مجموع، مشتریان رستوران خرچنگ در جزیره کیش بهصورت مشترک از کیفیت بالای غذاهای دریایی، برخورد دوستانه پرسنل، موسیقی زنده و فضای دلپذیر تشکر میکنند، در حالی که برخی از بازدیدکنندگان نارضایتی خود را از مشکلاتی مثل بوی نامطبوع، غذاهای سرد یا نیمپخته، قیمتهای بالاتر نسبت به رقبا، بهداشت پایین سالن و سرویسهای بهداشتی، و تأخیر در سرویسدهی بیان کردهاند؛ همچنین چندین نظر اشاره به رانندگان تاکسی که مشتریان را به این رستوران هدایت میکنند و ممکن است باعث سوءتفاهم شود، داشتند.
negar karimi
۵ ماه قبل
واقعا کیفیت خیلی خوووبی داشت از نظر غذا، برخورد پرسنل و همه چی عاااالی بود.. نسبت به رستورانهای با امتیاز بالاتر در کیش این خیلی بیشتر می ارزه .. به شدت پیشنهاد میکنم حتما برید
shirin mostajeran
۵ ماه قبل
بد ترین رستورانی که میشه بری بود غذا بی کیفیت بود و بو میداد لطفا گول نظر راننده های تاکسی و نخورین و به پیشنهاداتشان گوش ندین
Samane Bayani
۷ ماه قبل
به نظر من هم کیفیت انواع غذا هاشون هم تمیزی محیط هم اخلاق خوب پرسنل هم اجرای موزیک زنده و غذاهای متنوع دریای عالی عالی بود ممنون از تیم خوب و باتجربه و آشپزهای عالی و مدیریت من کیف کردم و بعد صرف یک وعده تمام وعدهای مسافرت از رستوران تهیه کردم
hosein sharifi
۵ ماه قبل
فوق العاده غذا بی کیفیت و غذاهای دریایی فوقالعاده بو میداد به طوری که غذا را عوض کردن در کل اگر میخواهی پول زیاد بدهید و غذای بی کیفیت بخورین اینجارا پیشنهاد میکنم 🤢🤢🤢🤢
Mahdi Farajipor
۸ ماه قبل
عالی بود من هروقت میرم کیش حتما باید لین رستوران رو برم هم بند موزیک خفنی دارن هم از نظر من بهترین غذا های جزیره رو سرو میکنن😍
Hamed Pourfeizi
۶ ماه قبل
از اینکه زمان و پولمو دور ریختم متاسفم . بعد از نیم ساعت دو بار خاهش مردیم حد اقل نوشیدنی های ما رو بیارن .قبلا اگر شماره یک تو جزیره بوده الان شماره نداره .تمام
Abdullah shafaq
۵ ماه قبل
کیفیت و غذا خوب بود قیمت هم مناسب تر از جای دیگه بود
Fatima Barzegar
۳ سال قبل
تمیز نیست. تو سس یک تکه پلاستیک بود، غذا سرد کم و گران است. از بشقاب لب پر و سبزیجات پلاسیده استفاده میکنند
Setareh Arsalan
یک سال قبل
افتضاح واقعا تو عمرم غذای دریایی به این افتضاحی نخورده بودم حتی تو بدترین رستوران ها سر راهی... ماهی رو انگار از دریا درآورده بودن و یکم بهش پودر سوخاری زده بودن و حتی کامل هم سرخ نشده بود و بوی زخم و ساری میداد من خودم عاشق میگو هستم ولی بعد از خوردن میگو تو این رستوران اسم میگو میاد حالم بد میشه واقعا متاسفم واسشون فقط فضای فریبنده داره و ابمیوه ام که نوشته بودن طبیعی اصلا خوب نبود حیف پول واقعا فاکتور ام که دیگه سر به فلک
Sahar Ezadi
یک سال قبل
گرفته نشدن رگ های میگو و در کل خوشمزه بود اصلا
Ayda Tabanfar
۲ سال قبل
فوق العادست این رستوران ، از ۴ روز سه تا ناهار رو توی این رستوران بودم و بازم سیر نشدم از غذاشون و منتظرم دوباره برم
majid mazloumi
یک سال قبل
رستوران خرچنگ طبقه دوم یک ساختمان هست که موسیقی زنده هم داره (با صدای بلند خواننده و موزیک) غذای دریایی رستوران خرچنگ سفارش دادیم. میگوی سوخاری عالی بود. ماهی هم هم خیلی خوب بود. ماهی و میگو تازه بودند. فضاش هم بد نیست. موسیقی هم خوب بود. در کل رضایت بخش و آرامش بخش هست و از غذا رضایت خواهید داشت.
Shaghayegh M
یک سال قبل
کیفیت غذای دریایی خوب بود ولی قیمت ها بالا بود ما برای ناهار رفتیم موسیقی نداشتن باید قیمت ها تغییر کنه وقتی که خبری از گروه موسیقی نیست به پیشنهاد راننده تاکسی رفتیم
mehdi sajjadi
یک سال قبل
یکی از مزخرفترین رستوران های که تا حالا رفتنیم با این روش مدیریتی بعید میدونم مدت زیادی تو بیزینس دوام بیارن. سرویس بسیار بسیار بد و غیر حرفه ایی. قیمت غذا بیش از حد گرون و بی کیفیت. حتی سسی رو که باید با لابستر سروکنن رو بلد نبودن. اولین و آخرین بار این رستوران رو میریم. باید یه دوره آموزشی رو تو بیزینس رستوران برا کارکنانشون بذارن و البته مدیریتشان البته اگه بویی از مدیریت برده باشن. اضافه کنم که من هیچخصومتی با این مجموعه ندارم ولی باید اضافه کنم که هیچ توجیهی قابل قبول نیست
Roxana Aryazand
یک سال قبل
غذا افتضاح بود. ماهی شیر یکی از بهترین ماهی های جنوبه، اینقدر کبابش بد بود که مزه کله پاچه میداد. حتی یه آبلیمو نزده بود بوی زخم رو بگیره، بشقاب دریایی هم ماهیش افتضاح بود، انگار آبپز بود، میگوش هم رگ نگرفته و کهنه بود. پول رو دور ریختن بود
E75 Na
یک سال قبل
سلام. غذاش خوب بود. من در کل آدم شکمویی نیستم و روی غذا زیاد حساس نیستم. سالاد میگو خوردم خوب بود. اما چیزی که در این رستوران باهاش خیلی حال کردم بند موزیکش بود. صدای باندها زیاد و آزاردهنده نبود و مثل اغلب رستورانهای کیش با موزیکهای ششوهشت پشت سرهم و دورتند و صدای کر کننده، نمیخواستند فضای عروسی را برای شما تداعی کنند. هم آهنگهای شاد و هم آهنگهای آرام و آهنگهای درخواستی از طرف مشتریان را کاملا حرفهای و زیبا اجرا میکردند. من بسیار لذت بردم. اسم هنرمندان بند موزیک را نمیدانم، اما از اجرای نوازنده کیبرد که در عین حال خودش هم هنرمندانه و با صدای زیبا میخواند بسیار لذت بردم و همچنین نوازنده گیتار الکتریک که قطعهای از کوروش یغمایی را اجرا کرد بسیار لذت بردم. چند بار به کیش سفر کردم اما مطمئنا خاطره آن شب را هیچگاه فراموش نخواهم کرد. پرسنل رستوران هم اغلب جوان و خوش برخورد بودند. در کل شب خاطرهانگیزی برای من ساختید. تشکر میکنم از زحمات همه شما عزیزان.🌹🥀🙋❤️
Mahzad Fzd
یک سال قبل
متاسفانه فریب راننده تاکسی که از رستوران پورسانت میگیره رو خوردیم و اومدیم اینجا! سفارشها کباب بناب، قلیه میگو و ماهی سیبس سرخ شده بود. اولا که نوشیدنیحتی مثل نوشابه رو اون پشت مشت ها داخل لیوان میریزن و نی و یه سیخ چوبی!!! و دو تا دونه یخ میندازن توش و گرم سرو میکنن که اصلا بهداشتی نیست کیفیت کباب فوق معمولی، قلیه میگو ۶ تا دونه میگویی که جدا سرخ شده رو گذاشته بودن وسط یه کاسه مایع سبزی قلیه یعنی میگو با مواد قلیه پخته نشده بود و خود مایع قلیه به شدددت ترش و شور بود. فقط و فقط ماهی سرخ شده قابل قبول بود قیمتی که گرفته شد که اصلا هم ارزون نبود قابل مقایسه با کیفیت ارائه شده نبود. یعنی این سه ستاره هم فقط به خاطر ماهی داده شد. وگرنه دو ستاره برازنده اینجاست.
Mohammadreza Eskandari
یک سال قبل
غذاهای خوشمزه ای داره و محیطش خوبه فقط قیمت غذاهایی که تو منو نیست بیشتر از غذاهای داخل منوش هست اگر قیمت براتون مهمه موقع سفارش غذا خارج منو ازشون قیمت رو بپرسید
Zeinab Kashef
یک سال قبل
اصلا توصیه نمیکنم تمیزی و بهداشت در سالن و سرویس بهداشتی خیلی ضعیف بود تو آشپزخونه خدا میدونه چخبر باشه .شب اول سفر به پیشنهاد گردشگری هتل رفتیم که فکر میکنم اینها پورسانت میگیرن و مشتری میفرستن .کیفیت غذا بسیار معمولی رو به پایین حتی .برخورد پرسنل معمولی .بند موزیک دیجی خوب نبود اما دوتا خواننده بعدش اومدن که خوب خوندن اما بعدش یک نفر سوم اومد که صداش اصلا خوب نبود وما دیگه بلند شدیم برای آدمهای سخت گیر اونجا افتضاحه بعضی از آدمها هم اونجا می یم که داشت بهشون خوش میگذره..قیمت مثل جاهای دیگه بود و به نسبت کیفیت غذا بالا بود .من دوست نداشتم و توصیه نمیکنم . کلا تو کیش سطح بهداشت محیط ها پایین بود بجز هتل مون اما اینجا خیلی بهداشت پایین تر بود .توی سرویس بهداشتی آب توی سنگ توالت پایین نمیرفت واینقدر بو میداد که عود روشن کرده بودن ! و اینکه توی صورتحساب ما سرویس چای اشتباه زدن که همسرم چک کرد وگفت ما چای نداشتیم و دوباره صورت آوردن.
D Waisi
یک سال قبل
کیفیت غذای دریایی فوقالعاده حرفه ای بود من هر بار بیام کیش تنها جایی که مدنظرم باشه فقط همین رستوران خرچنگه واقعاً پیشنهاد میکنم ماهی سیباس خیلی عالی بود دمتون گرم 🦐🦞🦀🐠🐟