Sara Fazli
۳ ماه قبل
فضا خیلی دنج و خوشگل. هربار بندرعباس رفتم اینجا غذا خوردم. تنوع ماهی ها زیاده. کیفیت غذا عالیه. ته دیگ میگو خیلی خوشمزه بود. بی نظیر
رستوران دریایی خورسند در بندر عباس، یکی از رستورانهای محبوب غذاهای دریایی در این شهر ساحلی است. این مکان برای کسانی که به دنبال طعمهای تازه و لذیذ دریا هستند، گزینهی عالیی میباشد و در محلهای مرکزی و دسترسی آسان قرار دارد. اگر میخواهید با دوستان یا خانوادهتان یک شب خوشبرخورد داشته باشید، این رستوران انتخابی مناسب است. حتماً قبل از رفتن، میز خود را رزرو کنید تا بهترین تجربه را داشته باشید. همچنین، دکوراسیون داخلی این رستوران با رنگهای آرام و نورپردازی ملایم، تجربهای دلنشین برای شما فراهم میکند.
استان هرمزگان، بندر عباس، بلوار خواجه عطا، ایران
رستوران دریایی خورسند در بندرعباس با فضای دنج، طراحی بوهوی جذاب و ویوی ساحلی، جایگاه خوبی برای عاشقان غذاهای تازه دریایی پیدا کرده؛ اکثر بازدیدکنندگان از تنوع ماهیها، میگوهای دوپیازه و تهچینهای خوشمزه، قلیه ماهی و سالاد دریایی لذت بردند و حتی سسهای خاص و سس سیاه رنگی را بهعنوان “بینظیر” یاد کردند. اما چند تا نکتهی منفی هم وجود داره: قیمتها گاهی ناپایدار و شورت سوخاریها گرانتر از انتظار، سروصدا در ساعات اوج باعث شلوغی میشه، و بعضی مشتریان حس میکنن کیفیت ماهی در مقایسه با قیمت کمتر است. در کل، سرویسدهی سریع و پرسنل مودب، همراه با غذاهای تند و خوشمزه، باعث میشود اکثر بازدیدکنندگان با رضایت بالا و توصیههای مثبت از رستوران خداحافظی کنند.
Sara Fazli
۳ ماه قبل
فضا خیلی دنج و خوشگل. هربار بندرعباس رفتم اینجا غذا خوردم. تنوع ماهی ها زیاده. کیفیت غذا عالیه. ته دیگ میگو خیلی خوشمزه بود. بی نظیر
amir hossein ghasemi
۷ ماه قبل
شورت سوخاریش خوب بود ولی واقعا نازک بودن ماهی ها و طعم خود ماهی رو حس نکردیم. پیشنهاد میکنم شما سرخ شده بدون آرد سفارش بدید. گرون هم بودش. قلیه ماهیش عالی بود. سبزی پلوش خیلی خوب بود. ته چین سرخوش سبزی های معطر باحالی داشت و بسیار خوشمزه بود. سود میگوش خود بود ولی ادویه جنوبی خاصی داشت که ممکنه خوشتون نیاد ولی من دوستش داشتم. سالاد دریاییش خیلی خوب بود واقعا. سس سیاه رنگش طعم خاصی نداشت ولی درکل عالی بود. میگو دوپیازهش فوووق العاده بود. حتما حتما سفارشش بدید طعم سازیش بی نظیر بود. قیمت ها بجز شورت سوخاریش همه قیمت هاشون منطقی بود. سرویس دهی خوب و سریع بود ولی تنها ضعفش سروصدا زیاد محیط غذاخوری بود. قبل اومدن رزرو کنید شلوغه اینجا معطل نشید.
fateme abdolrahimi
۲ سال قبل
طراحی بوهوی رستوران خیلی جذاب و چشم نواز بود. پارچه های نواری آویزان حس معلق بودن در یک کشتی را منتقل میکردند. از ساعت ۲ به بعد اغلب غذاها تمام میشوند و انتخاب های شما در منو محدود و محدود تر میشوند. غذاها همگی تند هستند و لذیذ. پرسنل بسیار خوش اخلاق و مودب هستند و به شما برای انتخاب مناسب ترین غذا کمک میکنند. ته چین میگو و دو پیازه میگو بسیار لذیذ بودند. ماکارونی دریایی تند و لذیذ بود. قلیه ماهی طعم متفاوت و لذیذی داشت. آیتم سالاد دریایی نیز بسیار توصیه میشود.
Kimia Salami
۶ ماه قبل
ته چین هوور سفارش دادیم یه سس متفاوت داخلش داشت خوشمزه بود اما محشر نبود ته چین به نظرم باید ته دیگی میشد که نشده بود و نرم بود
Sun Shine
یک سال قبل
میتونم بگم همه چیز عالی و بی نظیر بود ، ما ته چین میگو و ماهی هامر (اگه اسمشو اشتباه نگم) خوردیم 😍😍😍
Hossein Monsefi
۹ ماه قبل
غذا عالیه فقط در زمان اوج، شلوغ میشه سرويس بهداشتی هم کوچیکه قشنگ و به روزه
Mahdi Sabbagh
یک سال قبل
به واسطه معرفی یکی از دوستان ساکن بندرعباس رفتیم به نظرم واقعا غذاهای دریایی خوبی داشتن ته چین میگو و ته چین ماهی سرخو و میگو سوخاری و ماهی سهکلا سوخاری بوی زهم نداشت غذا و خوب بود و محیط خوبی داشت و سرویس دهی خوبی داشتند روز شنبه و ایام غیر پیک تقریبا میزها پر بودن
BehNam Montazer
۶ ماه قبل
تجربه غذا خوب بود ولی منوها قیمت نداشتن و ویتر موقع پیشنهاد غذا قیمت رو پایینتر از قیمت واقعی میگفت، به من ته چین سرخو با قیمت حوالی ۴۵۰ پیشنهاد کردن و موقع حساب کردن متوجه شدم ۶۵۰ بود، کیفیت غذا خوب بود ولی قیمت نداشتن منو و پیشنهاد غذا با قیمت غیر واقعی خیلی غیر حرفه ای بود سوپ میگو رو دوست داشتم ولی تهچین سرخو معمولی تر از چیزی بود که ویتر توصیه میکرد
Farhad
تاریخ ویرایش: یک سال قبل
یکی از رستوران های خوب بندرعباس سرویس دهی خوب،برخورد پرسنل خوب کیفت غذا عالی میگو سوخاری و دوپیازه میگو و ماهی شیر و حتما امتحان کنید ته چین سورخو هم عالی بود
Sedighe Vazehi
۲ سال قبل
غذاشون باکیفیت و خوشمزه بود. فقط طبق عادت غذایی اهالی بندر، بسیار تند بود. حتی روی پیاز کنار غذا هم فلفل قرمز زده بودند. محیط رستوران زیبا و با سلیقه و خلوت طراحی شده بود. فقط رستوران شلوغی هست و ممکنه معطل بشید.
REZA REZWANI
۴ ماه قبل
فضا و محیطش عالی بود، سرویس دهی و خدمات و برخورد هم خوب بود، ترکیب میگو و ماهی گرفتم که حجم میگو خوب بود ولی سایز و کیفیت ماهی نا امید کننده بود، با توجه به قیمتی که پرداخت کردم انتظار بیشتری داشتم، یک سالاد دریایی هم سفارش دادم که ترکیبی از کاهو و میگو و سبزی و گوجه گیلاسی و یک سس خاص بود که بی نظیر بود و بسیار عالی
Hadees
تاریخ ویرایش: ۲ سال قبل
غذای دریایی خوش طعم و عالی بود، کیفیت و سرعت سرویسدهی و برخورد پرسنل هم خیلی خوب بود. پیشنهاد میشه.
AliReza
۳ ماه قبل
غذای خوشمزه و جا و سرویسذث قابل قبولی داره. همه ماهیها عالین! رنگینک رو هم امتحان کنید حتما.
eli rah
۴ سال قبل
رفتار پرسنل عالی، سالن مجموعه معمولی، غذا هم پودینی و ترشی انبه عالی بود.
امیر مختار کیانی راد
۴ ماه قبل
صد از صد خرسند رتبه صد رو تو دست گرفته . ده ، هیچ از بقیه جلوتر هستش ، حتما از (دسر ) رنکینگ و سالاد میگو استفاده کنید عالی عالی عالی
Ye_bande_khoda
۴ ماه قبل
رستورانی با غذاهای متنوع دریایی واقع در بلوار ساحلی بندرعباس با ویوی زیبای ساحل هست
amir AKBARI
یک سال قبل
رفتیم یه رستوران دریایی باحال کنار ساحل. از بیرون یه ساختمون چوبی ساده بود با یه عالمه تور ماهیگیری و صدف تزئین شده بود. داخلش یه جور حس خنک و دریایی داشت، با پنجرههای بزرگ رو به دریا و میز و صندلیهای چوبی روشن. بوی ماهی تازه هم میاومد. من یه ماهی کبابی سفارش دادم، دوستم هم یه بشقاب میگو گرفت. غذا رو نسبتاً زود آوردن. ماهی من یه ماهی سفید تازه بود که حسابی کبابی شده بود و روش یکم روغن زیتون و لیمو زده بودن. بشقاب میگو دوستم هم پر از میگوهای درشت و آبدار بود که با یه سس خوشمزه سرو شده بود. با یه کم سیبزمینی سرخ کرده و سالاد هم کنارش بود. ماهی خیلی خوشمزه بود، خیلی تازه بود و طعم دریا رو میداد. میگوهای دوستم هم خیلی لذیذ بودن، میگفت خیلی خوب پخته شده و سسش هم عالیه. گارسون خیلی خوش برخورد بود و در مورد انواع ماهیها توضیح میداد. خیلی هم سریع سفارشمون رو آورد. واسه دسر هم یه بستنی وانیلی با توتهای تازه سفارش دادیم که خیلی خنک و خوشمزه بود. در کل، این رستوران دریایی یه جای خیلی خوب بود اگه عاشق غذاهای دریایی تازه هستین. فضاش خیلی باحاله و ویوی دریا هم که دیگه عالیه. حتماً یه سر بزنین و ماهی کبابیشون رو امتحان کنین!
Aydin Abbasi
۸ ماه قبل
در یک کلام عالی و بینظیر
Sam saadi
یک سال قبل
غذاهاي خوشمزه دريايي و تازه Delicious fresh seafood
Parham Alvani
یک سال قبل
کیفیت غذاها واقعا خوب است. برای ما که توریست بودیم واقعا فضای جذابی داشت و در نهایت هم هزینه غذا واقعا به نسبت کیفت و حجم غذا واقعا عالی است.