lili Rahi
۲ سال قبل
سلام دوستان عزیز. نظر همه عزیزان محترم هستش و قطعا حق با شماست بنده آشنایی با مدیرت قبلی نداشتم و اظهارنظر هم نمیکنم، اما در حال حاضر از مدیریت تالار گرفته تا بقیه پرسنل تغییر کردند و از مدیرت بسیار عالی و کادر بسیار مجربی برخوردار است. از نظر کیفیت غذا و مواد اولیه و رسیدگی هم عالی هستند مراسم عروسیم در این تالار با مدیریت جدید بود و بسیار رضایت داشتم و به تعدادی از آشنایان هم پیشنهاد کردم که خداروشکر همه راضی بودند با تشکر ویژه از مدیریت جدید آقایان: جناب آقای داورزنی، آقای حسینی و آقای وفاراد