Persian Woman
۷ ماه قبل
رستوران و تهیه غذای خیلی خوب و درجه یک گل مریم بسیار پر مشتری و علی الخصوص بیرون بر بالغ بر ۱۰۰ سفارش در کمتر از نیم ساعت داشتن کیفیت غذاها خیلی خیلی خوبه؛ من فقط نقدم به غذای مرغ شکم پر بود، چونکه اکبر جوجه رو با سس مرغ ترش درست کرده بودن و محتوای شکم پر نبود، طعم واقعی نبود. ولی خورشت قیمه به شدت عالی و تند همه غذاهاش رو پیشنهاد میکنم واقعا در کل ادب، کیفیت ، سرعت عمل و قیمت بسیار مناسب و رستوران خیلی خوبی در مازندران رو تجربه کردم. قیمت به تاریخ آبان ۱۴۰۴ مبلغ ۹۱۰ هزار تومان شد. خیلی منصفانه