Mahsa
۸ ماه قبل
یه کافه رستوران خوب و شیک و باحال. من یک امتیاز کم دادم چون سالاد و غذای ما هر دو یه کم پرنمک بود. دمنوش ها عالی بودند. همه مواد اولیه تازه بودند. برخوردها عالی بود و خلاصه حتما امتحان کنید
رستوران·میگون
میت کافه رستوران در تهران است. این رستوران برای دوستداران غذاهای محلی و بینالمللی، جایگاه ویژهای دارد و در محلهی میگون، که بهعنوان یکی از مناطق شلوغ و پرجنبوجوش شهر شناخته میشود، تجربهی غذا خوردن را بهصورت لذتبخشی ارائه میدهد. رستورانها در ایران بهعنوان مکانهای مهم برای همهمهی روزمره و جشنهای خانوادگی شناخته میشوند و میت کافه با منوی متنوع خود، این نقش را به خوبی ایفا میکند. برای بهترین تجربه، حتماً قبل از رفتن، از شبکههای اجتماعی برای رزرو صندلی استفاده کنید. همچنین این رستوران با فضای دوستانه و دکوراسیون زیبا، محیطی دلپذیر برای دوستان و خانواده فراهم میکند.
میگون، استان تهران، ایران
میت کافه یه کافه رستوران شیک و باحال در میگونه که خیلیها به خاطر فضای دنج، دکور بوهومی و منظرهی خیرهکنندهی طبقهی سوم (فضا باز) بهش سر میزنن؛ غذاهایش از پیتزاهای میت لاور و میت پوینت گرفته تا برگر، کته استیک، سالاد حمص و پیتزا پپرونی، همه با طعم عالی و مواد تازه، خیلی خوشمزه میشن. قهوهاش هم معمولاً خوبه و نوشیدنیهای دمی و کورتادو هم لذتبخش. اما بعضی مشتریان حس میکنن غذاها کمی پرنمک یا متوسطه، حجم غذا برای یک نفر کم میشن، و سرویس گاهی کند یا اشتباه میشه (مثل سفارش نادرست یا قهوه سرد). یه یا دو بار هم شکایت از کیک چیزکیک قدیمی و کیفیت پایینش شنیده شده. قیمتها در کل قابل قبول ولی گاهی بالا میشن. با وجود این، اکثر بازدیدکنندهها با برخورد دوستانهی پرسنل، موسیقی مناسب و فضای دوستانه راضی هستند و حتما
Mahsa
۸ ماه قبل
یه کافه رستوران خوب و شیک و باحال. من یک امتیاز کم دادم چون سالاد و غذای ما هر دو یه کم پرنمک بود. دمنوش ها عالی بودند. همه مواد اولیه تازه بودند. برخوردها عالی بود و خلاصه حتما امتحان کنید
ramin kazemzadeh
۳ ماه قبل
محیط خوبی داره غذا ها متوسط بود
samira dargahi
یک سال قبل
یه کافه سه طبقه که طبقه سوم فضای بازه و منظره خیلی زیبایی داره. دکوراسیون کافه میت بسیار زیبا و به سبک بوهومی دیزاین شده. فضای کافه خیلی دنج و دوستانهس، صدای موسیقی خیلی مناسبه. منو هم غذای ایرانی داره هم فرنگی. تمام مواد غذاییشون تازه و با طعم عالی بود. پیتزا پپرونی، میت لاور و میت پوینت همراه با سیب زمینی سفارش دادیم که واقعا خوشمزه، تازه و عالی بودن. پیتزا میت پوینت رو خیلییییی دوست داشتم. چای دمی و خوش طعم سفارش دادیم که خیلی خوب بود. کورتادو هم سفارش دادم که واقعا باکیفیت بود. قیمتها بسیار عالی بود. با اینکه اوایل شهریورماه رفتیم ولی هوا خیلی سرد بود و اگر از هوای سرد لذت میبرید، پیشنهاد میکنم حتما یه سر به میت کافه بزنید.
Nazanin Dzh
یک سال قبل
محیط قشنگ، پیتزا میت لاور خوشمزه بود اما ساندویچ چیکن کاری معمولی بود، سرویس دوستانه
Sali Sh
۸ ماه قبل
بعضی غذاها خوبن مثل برگر و کته استیک نوشیدنی ها خوشمزن فضای رستوران قشنگه سالاد حمص عالیه
Khatereh Ghasemizadeh
۱۱ ماه قبل
غذاها به شدت با کیفیت و خوشمزه بودن همه غذاها ! نوشیدنی ها هم همینطور اندازه غذاها برای یک نفر کم غذا زیاده در کل عالی بود همه چیز !
Behnam Aslami
۱۰ ماه قبل
ما تو جنگ ۱۲ روزه. یه بار رفتیم. پرسنلشون خیلی خوب بودند. کیف کردیم. قهوهاش هم خیلی خوب بود.
Bamdad AM
یک سال قبل
یک ساختمان زیبای سه چهار طبقه هست که طبقه بالای دید بسیار عالی داره. منوی بسیار گسترده هست و تنوع بسیار خوبی داره اما بهرحال کافه هست. یعنی خیلی آشپرخانه قوی نداره و اگر تعداد زیاد سفارش بدین نمی تونه سریع همش اماده کنه. سرویس ش خیلی معمولی و حتی ضعیف و آماتوری هست. از لحاظ مزه هم خیلی معمولی و حتی بد هست. کلا جای خوبیه که بری یک چای بخوری و خیلی نباید انتظاری داشته باشی
Marjan Hooshmand
۲ سال قبل
از هر لحاظ عالی بود
Habib Nazar
۴ ماه قبل
If you think you came to a nice and tidy cafe, you are very wrong. Today we had a very bad experience, Firstly, they got our order wrong Secondly, the coffee was cold Thirdly, the quality of the cheesecake was terrible and outdated. I hope the management of the complex makes some fundamental changes.
Syd_Bln
یک سال قبل
Solch ein schönes Cafe, mit einer schönen Aussicht auf die Berge, absolut empfehlenswert. Das Cafe hat 2,5 Stockwerke. Wir hatten bis jetzt nur Cafe, Kuchen und Hookah und waren mit allem sehr zufrieden. Die Preise sind etwas hoch, aber dennoch ok. Sie haben nette Mitarbeiter!
amin bahmanshir
۲ ماه قبل
Awesome place to hang out with friends,Good food, beautiful view
rosita seraj zahedi
یک سال قبل
I went to this restaurant with my parents. They treated us very kindly and respectfully. The service , music and atmosphere were good. We ordered pasta and kebab , both were delicious. I will definitely go back.
Ahmad Mazaheri
۲ سال قبل
Everything was great; Decent food, good presentation, nice atmosphere.
Elvit Ebrahimi
۲ سال قبل
This is probably one of the best restaurant & cafés I have been not Iran, but probably my life. This place needs to go international ASAP.
Danial Rassaf
یک سال قبل
A triplex coffee shop with a nice view when you visit the third floor. The atmosphere was very relaxing. The staff were nice and really polite.
shmuel burstein
۱۰ ماه قبل
I loved how sweet and chicken wings the fork tasted
Sadra Hashemi
یک سال قبل
The restaurant was so clean & The taste of food was awesome I suggest you to come & visit here
Honey Sa
۲ سال قبل
A cozy spot with a pleasant vibe, try it once and you definitely like it
Hadi Rasoulzadeh
۲ سال قبل
Best place around to get a good meal in a good vibe.