تعمیرگاه مرکزی نیرو موتور یه تعمیرگاه موتور سیکلت در تهران، منطقه ۱۳. اینجا برای رانندگان موتورسیکلت که به دنبال خدمات تعمیر و نگهداری با کیفیت هستن، گزینهی مناسبیه. در منطقه ۱۳، که مرکز خرید و خدماتیه، این تعمیرگاه به راحتی قابل دسترسیه و برای رانندگان شهری و علاقهمندان به دوچرخههای موتوری، جایگاه خوبی داره. یه یادآوری ساده: حتماً قبل از تعمیر، فاکتور و گارانتی رو بررسی کنید.
در مجموع، مشتریان بهطور عمده از طولانی بودن زمان تعمیر، عدم پاسخگویی به تماسها و عدم پیگیری وضعیت موتورشان شکایت کردهاند؛ همچنین چندین بازخورد اشاره کرده که گارانتی و خدمات پس از فروش بهطور کامل رعایت نمیشود و هزینههای اضافی یا عدم وجود قطعات مورد نیاز باعث ناراحتی میشود. در عین حال، چندین نظر مثبت وجود دارد که بهخصوص در مورد برخورد دوستانه و صمیمی پرسنل، سرعت در انجام تعمیرات و رضایت از کیفیت کار اشاره میکند؛ برخی مشتریان گزارش دادهاند که پس از تعمیر، موتورشان بهصورت سالم و بدون هزینه اضافی برگردانده شد. این دو تم، یعنی مشکلات ارتباطی و تعهدات و در عین حال برخورد مثبت و کارآمد، در نظرات رایج کسبوکار «تعمیرگاه مرکزی نیرو موتور» دیده میشود.
javad sarhadi
تاریخ ویرایش: ۵ ماه قبل
۵
من رفتم برای اینکه موتورم لرزش داشت ولی وقتی نظرات و خوندم پشیمون شدم، اینکه ۵-۶ روزموتور اونجا بمونه اصلا قابل قبول نبود برام ولی برخوردشون خوب بود، یه اقای مسنی بود که وقتی موتورم و دید گفت الکی خودت و علاف نکن و موتورت چیزیش نیست منم خیلی دیگه مته به خشخاش نگذاشتم
آپدیت جدید: بعد ۱ هفته بوی سوختگی از سمت تسمه موتورم میومد، بردمش تعمیرگاه مرکزی، همون روز موتورم پذیرش شد و ساعت ۳:۲۰ دقیقه هم گفتن موتورم حاضره، خیلی هم خوب برخورد کردن. ولی چون وقت ندارن و سرشون شلوغه وقت سوال های مشتری و ندارن. درکل من راضی بودم ازشون
Ali Amarloo
۳ ماه قبل
۱
بشدت بدون تعهده نیروموتور و فقط دنبال اینن که همین یسال گارانتی ای هم که میدن گردن نگیرن
تلفن هم که کلا جواب نمیدن دکوری گزاشتن رو برگه پذیرش
موتورو ۴ روزه تحویل دادم هیچ خبری ازشون نشده هرچقدم زنگ میزنم جواب نمیدن باید از غربی ترین نقطه تهران تا شرقی ترین نقطه تهران برم تا از وضعیت باخبر بشم
خلاصه که یه شرکت بی تعهده
Hosein Hameidy
۴ ماه قبل
۱
اشتغال ترین موتور دایچی به هر نمایندگی هم مراجعه میکنید برای تعمیر به دیگری پاس میده میگن کار ما نیست وکلن پاسخ گو نیستند
Mojtaba Salahshoor
۳ ماه قبل
۱
وحشتناکه. به هیچ عنوان از نیروموتور خرید نکنید . پشیمان میشوید. جواب شمارو هم نمیدن چه برسه بخوان کار شمارو راه بندازن.
Vahid Nikrohfard
۵ ماه قبل
۱
من نمیفهمم وقتی آدمها دروغ میگن نمیتونن تو چشم آدم نگاه کنند ولی این زیرورو موتور انگار همشون تعلیم دیدن یجوری تو چشات نگاه میکنن دروغ میگن که ......موتور وقتی میخواستم بخرم از نمایندگی جهانشهر گفتن همه لوازم دایچی باکسر دایچی رو داریم الا ن که تصادف کردم کل تهران باید بگردم بازم فکر نکنم باک فابریکی پیدا کنم من نمیفهمم نکنه از فضا اومده
Alireza Rahimvand
۵ ماه قبل
۱
نیرو موتور و خدماتش بدجوری خراب کردن.اینجا هم که مثلا مرکزی هست موتور صفر خراب رو تا ماه ها باید بیاری آخرش هم نمیتونم یه بار تعمیر شده کامل و سالم تحویل بدن
Iman Abolhasani
۷ ماه قبل
۱
افتضاح ترین تولید کننده موتور.من موتور هفته پیش خریدم.هنوز ۶۰ تا دونه کار نکرده.ازش آب رادیات میریزه.بردم نمایندگی ستاری میگه شاید آب روغن داره قاطی میکنه.ما نمیتونیم درست کنیم.باید ببری نمایندگی مرکزی خ دماوند.اگه بخوایی درست کنیم باید هزینه بدی.پس گارانتی چی میشه؟جنس به درد نخور
ehsan Rmp
۶ ماه قبل
۱
دوتا اچ ال ایکس صفر خریدیم یکیش 600 تا کمک فنرش روغن زده، اون یکی رو هزارتا وسط خيابون سیم گاز پاره شده، تو گوگل زده ساعت کاری تا پنج، ساعت یک و چهل و پنج رفتم بستست.
omid bahadori
یک سال قبل
۵
چرا نظر دروغ میذارین؟؟؟
من اومدم نظراتو خوندم همه منفی
این نمایندگی مرکزیه سرشم شلوغه,جواب منم نمیدادن بعد ۴/۵ روز زنگ زدن گفتن بیا موتورتو ببر،موتورم صفر بود بعد یک هفته کیلس شل شد بردم نمایدگی روز شنبه امروز چهار شنبه درست شد,و موتپرم گارانتی داشت و بدون هیچ مبلغی بهم تحویل دادن و هیچ پولی نگرفتن,اوناییم که میان میگن موتپرو گارانتی دارو پول گرفتن شر میگن واقعا,تا زمانی که گرانتی داره موتور هرجا بردین برای خدمات گارانتی بگین توی سیستم ثبت کنن,من روغنمو جای دیگه عوض کرده لودم توی سیستم نزده بودن بعد که اومدم این نمایندگی راهنماییم کرد گفت زنگ بزن به جای قبلی که روغن۲۰۰تا عوض کردی بگو توی سیستم بزنن وگرنه موتپرت گارانتیش باطل نیشه و هر هزبنه ای الان موتپرت بخواد باید از جیب بدی
اوناییم که قبل من نوشتن موتپر گارانتی دارو قبول نکردن
مشکل از خودشون بوده نه این بدبختا,اخلاقشونم بد نبود
Faraz Khani
۹ ماه قبل
۱
واقعا نه مکانیک درست دارن ، نه تشخیص ، نه اخلاق نه ادب ، نمایندگی مرکزی واقعا ، افتضاح ، هر مراجعه مشکل جدید برای موتورم پیش اومد
behnam eidi
یک سال قبل
۱
حیف این یه ستاره که از اجبار گذاشته میشه
مدیریت و پرسنل فوق العاده بی کفایت وبدون وجدان کاری دارن ،ایشالا که تمام این مشکلاتی که سر مردم میارن ،سر عزیزای خودشون بیاد.
Jafar Mahmoudi
یک سال قبل
۱
سلام
واقعاً بی تعهد زیرا من هفته قبل برای لیست لوازم مصرفی متور سانحه دیده مراجعه کردم و مسیول مربوطه مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان دستمزد را بم من گفتند ولی امروز بعد از تهیه لوازم و مراجعه به نمایندگی شما!! مبلغ دو نیم میلیون درخواست کردند که با اعتراض من و عدم پذیرش موتور انجامید خواهان پیگیری سریع دارم. ممنون
Danial Alikhan
۱۰ ماه قبل
۱
اصلا چیزی به اسم گارانتی و جود نداره نیرو موتور فقط شعار میده وقتتون تلف نکنید.
Decoolamp
یک سال قبل
۱
مدت دو سالیه که موتور احسان شکاری 200 ازشون خریده بودم. همون اول کار چراغ چک موتور سیکلت به دلیل نفص فنی توی سنسور اکسیژنش روشن میشد . چندین بار به خدمات پس از فروش و دفتر مرکزی برای تامین قطعه مراجعه کردم، ولی هیچکس جوابگو نبود. به ناچار به بازار آزاد رفتم و با هزینه شخصی سنسور یک برند دیگه از موتورسیکلت رو خریدم. شرکت در قبال تامین قطعه و خدمات پس از فروش بسیار بی مسئولیت و بی تعهد هست. لطفا از این شرکت موتورسیکلت نگیرید.
behnam samadi
یک سال قبل
۱
افتضاحترین خدمات پس از فروش رو نیرو موتور داره
این تعمیرگاه مرکزی هم فاجعه به معنی واقعی کلمه است
نه پاسخگو هستند و نه کارتون رو راه میندازن
اصلا سراغش نرید
Mahdi Ghasemi
یک سال قبل
۱
افتضاح ایکاش از نیرو موتور خرید نمیکردم ... هم پرسنل بی ادب .. هم خدمات افتضاح .. از همه مهم تر انگار نه انگار گارانتی داره .. یک هفته اس موتورم اونجا خوابیده جواب نمیدن .. با وقاحت میگن چیکار کنیم ..
mosa heidary
تاریخ ویرایش: یک سال قبل
۱
اشتباهی که کردم از این شرکت نیرو موتور یه موتور سیکلت خریدم موتور رو وقتی که تحویل دادند پول گرفتن دیگه کسی رو نمیشناسند ۳ ماه هستش موتور خریدم ۴بار دیکس صحفه عوض کردم کجای دنیا مثل اینها پیدا میشه .همه کلاهبر دوز
علی عرب
۲ سال قبل
۱
دیسک موتور تاب داشت صدا میداد گفتن چیزیش نیست .تاریخ گارانتی که گذشت گفتن رینگت با دیسکت تاب داره باید هزینشو بدی .همشون دزدن
ramin bitel
۲ سال قبل
۱
موتور رو۲۰۰کیلومتر سنسوره کیلومتر خراب شده میگن نداریم بعد ۲ ماه زنگ زدن موجود شده حالا میگن لوازم برقی ۳ ماه گارانتی داره باید از جیب بدید اینا تو روز روشن جیب میزنن
Farhan Torabi
۲ سال قبل
۱
روزه قبلی تعطیلی موتورو ازم گرفتن گفتن تا عصر آمادس بهت زنگ میزنیم
الان شبه رفتم اونجا دیدم بستس هیچ تماسیم باهام نگرفتن دآخه وقتی ارزه یه کاریو ندارید چرا اصلا تحویل میگیرید واقعا نمیدونم چه غلطی بکنم بی موتورم از شهرستان اومده بودم باهاش