انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان اسید سولفوریک و اولئوم سازمانی در تهران است. این انجمن با جمعآوری تولیدکنندگان معتبر در حوزهی اسید سولفوریک و اولئوم، نقش مهمی در ارتقای استانداردها و تبادل اطلاعات فنی ایفا میکنه. اعضای این انجمن، مهندسان شیمی، مدیران تولید و متخصصان حوزهی شیمیایی، فرصتهای همکاری و شبکهسازی بینظیری رو پیدا میکنن. برای ارتباط بهتر، میتونید در جلسات ماهانه شرکت کنید و نظرات خودتون رو با دیگران به اشتراک بذارید.
تهران، خیابان پهلوی، پلاک 2486، ایران
این مکان هنوز نظری ندارد.