mOhammad reza ostad
تاریخ ویرایش: ۴ ماه قبل
شرکت معتبر و باسابقه، اکر مشکل اگزوز یا کاتالسیت دارید هیچ جا جز اینجا نبرید ماشینتون رو ، با قیمت های عالی
پارس اگزوز فروشگاه لوازم جانبی خودرو در تهران، یکی از بهترین گزینههای شما برای پیدا کردن قطعاتی است که با کیفیت و قیمت مناسب همراه هستند. اگر رانندهای هستید یا به دنبال قطعات جانبی برای خودرو خود میگردید، این فروشگاه میتواند انتخابی عالی باشد. در این شهر پرجنب و جوش، پارس اگزوز با موقعیت مرکزیاش در منطقه وردآورد، دسترسی راحتی به همهٔ بخشهای شهر را فراهم میکند. قبل از خرید، قطعات را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید بهترین گزینه را انتخاب کردهاید.
وردآورد، تهران، استان تهران، ایران
پارس اگزوز در ورداورد، با اینکه اکثر مشتریان از کیفیت بالا، قیمتهای نسبتا مناسب و خدمات سریع و رایگان نصب راضی هستند، اما چندین بازخورد نشان میدهد که گاهی قیمتها بالاتر از بازار و یا حتی نصب بدون پرداخت قبلی انجام میشود؛ یکی از مشتریان حتی پول نصب را گرفت ولی نصب نکرده بود. در کل، کارکنان بهصورت دوستانه و حرفهای رفتار میکنند و اکثر مشتریان از تشخیص دقیق و تعمیرات سریع تشکر میکنند، اما برخی از تجربههای منفی، مثل عدم پرداخت برای نصب یا قیمتهای بالاتر، باعث میشود که نظرات متنوعی در مورد این فروشگاه وجود داشته باشد.
mOhammad reza ostad
تاریخ ویرایش: ۴ ماه قبل
شرکت معتبر و باسابقه، اکر مشکل اگزوز یا کاتالسیت دارید هیچ جا جز اینجا نبرید ماشینتون رو ، با قیمت های عالی
داود جهان
یک سال قبل
ایکاش ،در یک فضای مجازی پرسنل نیروهای قدیمی پارس اگزوز را جمع میکردند و یک ارتباطی با هم داشتند من سال 57 وارد پارس اگزوز شدم خدا بیامرزدش مهندس صبانیا، علی فراهانی و دیگر عزیزان و بزرگان که در این شرکت فعالیت میکردند و دستشان از این دنیا کوتاه شده است( خدابیامرز نشان) ایکاش صاحب این شرکت یک بار پرسنل در قید حیات شرکت پارس اگزوز را به یک مناسبی دور جمع میکرد و یک تجدید خاطره میشد با تشکر ،داود جهانگیری
m ak
۴ ماه قبل
قیمتش از بیرون گرونتر بود و برای من نصب هم نکردند ولی پول نصب را گرفتند
Ahmad Taghavi
یک سال قبل
واقعا خدا خیرشون بده تواین وضعیت اقتصادی حلال حروم سرشون میشه من ماشینمو بردم پیش اگزوز سازی تو شماره دو وتهرانسر گفتند که کل اگزوز باید عوض بشه ولی کارشناسان پارس اگزوز بعد از بازدید وتوضیحات فرمودند کل اگزوز شما سالم است ومشکل نداره دمتون گرم خسته نباشید
Nader Davarmanesh
یک سال قبل
من از خریدم بسیار راضی بودم چون به ایران خودرو و سایپا جنس میدن هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت عالی بودن مخصوصا که نصب و سرویس دهی رایگان بود
B
یک سال قبل
منصف واقعا با وجدان هستند. من ماشینمو چندجا برده بودم گفتند منبع عقب باید عوض بشه با هزینه های گزاف. رفتم اینجا نگاه کرد و گفت فقط بست گلویی عقب شل شده و پوسته منبع عقب هم کمی خراب شده بود که گفت این فقط پوسته هست. بست رو سفت کرد و تمام. حتی پول هم نخواست. به زور براش بهشون یه مبلغی دادم. واقعا سپاسگزارم ازشون. امیدوارم مدیران مجموعه همین رویه رو نگه دارن. درضمن کلا تعمیرات ندارن و بیشتر تعويض انجام میدن. در تعويض هم کسی که قبل از من بود بسیار راضى بود از کیفیت، سرعت عمل و قیمت. در کل همه چیز خوب هست.
hamed Seif
یک سال قبل
سلام توصیه نمیکنم قیمتها خیلی بالاتر ازبیرونه منبع عقب پراید هشتصد و پنجاه بود یک میلیون و صد از من گرفتن
meysam leylizadeh
۲ سال قبل
من تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ به اینجا مراجعه کردم کاتالیزور. منو با مارک ایران دلکو عوض کردن. و مبلغ پنج میلیون چهارصد ازم گرفتن. بعد که به مکانیک مراجعه کردم برای پاک کردن چراغ چک. درتهرانسر با کمال تعجب دیدم همین مارک رو با نصب و گارانتی. به مبلغ سه میلیون ششصد میدن. از چند مغازه هم پرسیدم اصلا اینجاروپیشنهاد نمی دم قضاوت با خودتون
dalir saeidi
یک سال قبل
قیمت کمی بالاست که دلیلش کیفیت بالاست من برای تعویض انبار اگزوز عقب رفتم لاستیکهای لرزشگیر انبار اگزوز رو خیلی گرون حساب کرد
Neda Mag
۴ ماه قبل
از همه جا ارزون تره وبهتره
Siamak Lotfi
۳ سال قبل
دوستان توجه کنید الان همه اگزوز ساز ها دزد شدن ! من ماشینمو بردم اگزوز ساز چون یکمی صدای اگزوز تغییر کرده بود و اگزوز ساز گفت منبع وسط باید عوض بشه که قیمش هم میشه 600 هزار تومن و من شک کردم گفتم ببرم یه جای دیگه هم سوال کنم که سر خیابون از یه مکانیک گفتم اگزوز ساز معتمد میشناسی گفت تورو جد آبادت نرو اگزوز ساز ، گفت من رفتم ال90 دارم کاتالیزورمو که 17 میلیونه یارو برداشته بود که موقع معاینه فنی فهمیده بود ... خلاصه به من گفت برو شرکت پارس اگزوز اونجا قیمت مناسبه که من رفتم و داخل شرکت نگاه کرد گفت همه چی سالمه فقط جوش میخواست که برام زد و فقط با 50 هزار تومن مشکل رو رفع کرد
Hamed Fereydooni
یک سال قبل
خیلی عالی رفتار تمامی بسیار محترمانه خدمت در کمترین زمان ممکن کیفیت عالی شامل گارانتی ممنون از پارس اگزوز
بنیامین سیفی ممقانی
یک سال قبل
من برا پژو۴۰۵ اگزوز کامل از سر تا ته با کاتالیست میخوام، برا مدل ۸۶،قیمت میدید
عه ب ا س ، م و ل ا ی ی.
تاریخ ویرایش: ۵ سال قبل
با سلام. معاینه فنی گفت ماشین ایجاد الودگی میکند ، رفتم پارس اگزوز گفت باید کاتالیزور عوض بشه و ۲۷۰۰ هم قیمتشه. پول همراه نداشتم ، رفتم مکانیکی ماشین را فیلر گرفت درست شد ، رفتم معاینه فنی را گرفتم. قضاوت با شما.....
مجتبی ابراهیمی
۵ سال قبل
من خودرو زانتیا دارم قیمت اگزوز با فروشگاهای بیرون فرقی نداره ام به خاطره تکمیل بودن لوازمشون اونجارو انتخاب کردم
saeed hojjat
۶ سال قبل
فقط پول لوازم رو به قیمت کارخانه میگیرند بررسی فنی هم رایگانه و خیلی هم برخوردشان عالیه.
hossein dorrghalam
۴ سال قبل
قیمت مناسب و انجام تخصصی وبموقع درخواست
Mehdi Yazdi
۷ سال قبل
با انبار کامل ، خیلی سریع کار انجام میشه....
Reza Najafali
۷ سال قبل
واقعا عالیه سریع و ارزون تعویض میکنن
mohammad hashemian
۵ سال قبل
قیمت مناسب و انجام تخصصی وبموقع درخواست