arash golgol
۳ ماه قبل
من برای عروسی دعوت شدم اینجا. باغ بزرگ و مفصلی بود ولی یکم حالت افراط و تفریط داشت. مثلا بخش مردونه فقط یه دونه سرویس بهداشتی داشت. یا انگار تهویه آشپزخونه دقیقا تو سالن مردونه بود. یه جوری که از بوی جوجه و کباب واقعا خفه شده بودم. همچین صندلی ها بشدت ناراحت بود و حتی نمیشد درست تکیه داد. پذیرایی هم خیلی ضعیف بود. سر هر میز دقیقا 6 تا شیرینی می ذاشتن درحالی که میزها هشت نفره بود. البته نمی دونم این سیاست سالن بود یا میزبان. خلاصه تجربه بسیار بدی بود.