Aydin Abbasi
۳ ماه قبل
به نظرم کیفیت و کمیت بشقاب ویژه اش خیلی عالی بود، قیمت هم به نسبت به صرفه تر از جاهای دیگه بود، پرسنل خوش برخورد بودن و محیطش هم آرام بود
رستوران غذاهای دریایی·بندرعباس
رستوران دریایی سامکو در بندر عباس، یکی از بهترین رستورانهای غذاهای دریایی در این شهر است. این رستوران با ارائهی غذاهای تازه و طعمهای بینظیر، جایگاه ویژهای در میان علاقهمندان به غذاهای دریایی دارد. اگر شما در بندر عباس هستید و به دنبال تجربهی طعمهای تازهی دریای خلیج فارس میگردید، حتماً این رستوران را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که برای تجربهی بهترین طعم، بهتر است قبل از رفتن، رزرو کنید.
استان هرمزگان، بندر عباس، بلوار امام حسین، ایران
رستوران دریایی سامکو در بندر عباس، بهخصوص در محله الهیه جنوبی، بهطور کلی جایگاه خوبی پیدا کرده؛ اکثر بازدیدکنندگان از کیفیت غذاهای تازه، قیمت مناسب، برخورد دوستانه پرسنل و فضای آرام و دلنشین راضیاند، حتی چند نفر بهخصوص از بشقابهای ویژه و سسهای متنوع و چای هندیشون بعد از غذا لذت بردهاند. اما نظرات منفی هم وجود داره؛ چند نفر از طعم ادویههای یکدست، کمبود تازگی ماهی، حجم کم غذا و قیمتهای بالا شکایت کردهاند و حتی یکی از مشتریان گفت که غذاها بهطور کلی بیمزه و بوی نامطبوع داشتند. با این حال، اکثر بازخوردها مثبت است و رستوران بهعنوان یکی از بهترین گزینههای دریایی در شهر شناخته میشود، مخصوصاً برای گردشگران که میخواهند طعم بومی جنوب را تجربه کنند.
Aydin Abbasi
۳ ماه قبل
به نظرم کیفیت و کمیت بشقاب ویژه اش خیلی عالی بود، قیمت هم به نسبت به صرفه تر از جاهای دیگه بود، پرسنل خوش برخورد بودن و محیطش هم آرام بود
Amir Sh
۳ سال قبل
كيفيت غذا خوبه و محيط اروم و برخورد پرسنل عالي ولي غذاها بي مزه شده بود مث قديمش نيست. قبلا براي من ٥ ستاره بود ولي الان با ارفاق ٤. چايي هنديشون رو بعد از غذا امتحان كنين.
Shahram Sh
یک سال قبل
رستوران سامکو با غذاهای خوشمزه و بسیار با کیفیت یک فضای دنج برای صرف نهار وشام تشکر ویژه از مالک دوستداشتنی رستوران جناب آقای پوردریایی عزیز
Mohammad
۷ سال قبل
غذای دریایی خوب با قیمت مناسب پرسنل محترم با برخورد خوب جای پارک هم داره تنوع غذاییشون هم قابل قبوله مخصوصا یه سوپ خوشمزه داره که توصیه میکنم از منو هم عکس گرفتم که پیشنهاد میکنم ببینید البته این قیمت ها مربوط به الان یعنی مرداد ماه هزار و سیصد و نود و هفت هست شاید صد سال دیگه یه نفر این نظر رو بخونه و تعجب کنه که ما چقدر غذاهامون به پول اون موقع، ارزون بوده
Mohammad Nazarnia
۴ سال قبل
جز بهترین رستوران های غذای دریایی بندرعباس 👌🏼 خوراک کاری میگو و میکس کاری عالی ! . برخورد پرسنل پذیرایی کاملا حرفه ای بود . ترشی و سس تند خرما فوق العاده بود
Marian Hood
یک سال قبل
وای که نمیتونم توصیف کنم چقدر غذاهاشون فوقالعاده بود.من رستورانهای های فیش و ... هم رفتم اما از این وقتی اومدم بندرعباس اولین گزینم این رستورانه. ممنون از مدیریت عالیتون 🌺👌🏻🙏
Zahra Shabazi
یک سال قبل
سلام بهترین رستوران دریایی تأکید میکنم بهترین در شهر بندرعباس رستوران سامکو هستش فضای دلنشین،انواع پیتزا،و ساندویچ، و مخصوصا ماهی و میگو ارزش امتحان داره.
hoda kianerssi
۵ سال قبل
من براساس نظر دوستان ،این رستوران را انتخاب کردم .که متاسفانه همانند بقیه دوستان از غذا لذت نبردم . در تمامی غذاها از یک نوع ادویه استفاده شده بود که طعم ادویه به طعم غذا قالب بود . من سوپ و نارسیس و غذای مخصوص سرآشپز سفارش دادم .سوپ مزه افتضاحی داشت که قابل خوردن نبود،نارسیس دارای ادویه کاری زیاد بود بشکلی که طعم ماهی مرکب قابل تشخیص نبود و دارای بوی نامطبوع،بود. ماهی های استفاده شده در غذاها تازه نبودند .
Parhām Sinā
۵ سال قبل
بهترین رستوران استان؟ هیییچ بعید نیست!. برای گردشگران گزینه زیاده چون می خوان غذاهای بومی جنوب رو امتحان کنند. بعد از این امتحان کردن ها می بینید که عمدشون تفاوت معنا داری ندارند. اینجا برای خود اهالی جای جذابیه چون غذاهای خاص دریایی داره. محیط دنج، کارکنان عالی، نوشیدنی های بی نظیر و غذاهای بسیار ببذیذ و هیجان انگیز. بیخیال قلیه ماهی شید. سامکو در ایران مشابهی ندارد
Hamid Reza F
۸ سال قبل
میگو کاری این رستوران رو از دست ندید. خیلی خوشمزه و خوش طعم با ادویه های مختلف. همینطور ظرف جالب و قدیمی اش هم عالی بود. قیمت مناسبی هم داره.
Sina Roohollahi
۶ سال قبل
برنج سرد بود. منوی غذایی خیلی محدود بود. ماهی و میگو با روغن مونده سرخ شده بودن. لیمو ترش کنار ماهی سرو نمیشد. در کل اصلا نمره ای که در اینجا بهش دادن شایسته رستوران سامکو نیست.ن
عبدالعلی صقری
۴ سال قبل
بسیار قیمتها بالا. غذا معمولی. فاصله از مرکز شهر خیلی زیاد. اصلا پیشنهاد نمیشه. یک ساندویچ بندری دم ساحل بخورین قطعا ارزشش بالاتر هست تا اینجا
Ahmad Moghimy
۸ سال قبل
تجربه جدید و عالی بود حتما هر مسافر بندر باید یک بار پیش غذاها، غذاها و نوشیدنی های این رستوران را تجربه کند
Ronas Rahimi
۵ سال قبل
من بشقاب ستاره دریایی و نارسیس سفارش دادم ، میتونم بگم خوشمزه ترین غذای دریایی عمرم و خوردم ، برخوردشون فوق عالی بود
Ali zarei
۸ سال قبل
رستورانی خوب با غذاهای عمدتا دریایی (بدون برنج) فضای داخل خوب و بی تکلف ولی حیف که این رستوران چسبیده به پمپ بنزین ه و فضای بیرونی نداره
Ali Ngvti
تاریخ ویرایش: ۷ سال قبل
سوپ مخصوص و بشقاب ستاره دریایی: بسیار عالی؛ سرویس دهی ، مشتری مداری و راهنمایی: بسیار عالی؛ سس های متنوع، نوشیدنی بعد از غذا : فوق العاده
Moein Safaei
۷ سال قبل
مزخرف و گرون.حجم و کیفیت غذا هم کم بود. کارکنانشم نابلد بودن.چند سال پیش عالی بود همه چیش.
Hassan Vazirzade Ebrahimi
۴ سال قبل
حجم غذا فاجعه ، قیمت در حد پاریس ، کیفیت غذا در پایین ترین سطح اگر امکان داشت اصلا ستاره نمیدادم
Kave Baharloo
۶ سال قبل
عاشق غذاهای اینجا هستم بهترین رستوران دریایی ایران هست تمام ماهی ها تازه و صید همان روز هستند
Reza1388 88
۴ سال قبل
عالی ترین بنزین گاه جهان تو عالم هستی امتحان شود ژله های سلطنتی در غربت سگ های ویژه ملکه