Erfaan Zar
۵ سال قبل
شاندیز اسفندیار یک رستوران زیبا و خوب محسوب میشه که کیفیت غذا خوبی داره و تو رده رستوران های خوب قزوین هست . و در کنار کیفیت غذا خوب قیمت مناسبتری رو هم نسبت به بقیه رستوران های هم سطح خودش داره . طراحی داخلی و محیطش هم زیباست . منو کباب هاش همه خوب هستند اما این رستوران بخاطر کباب شیشلیک یا همون کباب دنده اش معروف هست . قبلا فقط نهار و شام سرو میشد تو این رستوران اما جدیدا طبقه دوم رو تبدیل به کافه کردند که هم صبحانه و هم منو کافه اضافه شده . برای موقعیت های رسمی هم گزینه بدی محسوب نمیشه .