Alireza Sadeghi
۵ ماه قبل
کیفبت پایین حتی تلفن هم نداره که بشه تماس گرفت در کل یک کلمه افتضاحه
تله پیتزا رستوران فست فود در تهران، Pardis. این رستوران در خیابان ملاصدرا، نزدیک به منطقهی Pardis قرار دارد و برای کسانی که در این منطقه زندگی میکنند یا میآیند، جایگاه خوبی دارد. محیط دوستانه و غذاهای تازه، تجربهی خوردن پیتزا را لذتبخش میکند. اگر در مسیر خیابان ملاصدرا هستید، کافیست به سمت این رستوران بروید و از طعمهای بینظیر پیتزا لذت ببرید. برای یک ناهار سریع یا یک وعدهی شبانه، اینجا بهترین انتخاب است. همچنین این رستوران فست فود با قیمتهای مناسب و سرویس سریع، برای دانشجویان و کارمندان منطقه بسیار جذاب است. اگر به دنبال یک جای سریع و خوشمزه هستید، تله پیتزا را امتحان کنید.
استان تهران، تهران، st., No 30, Pardis, Apt, 10، خیابان ملاصدرا، ایران
خلاصهای از نظرات کاربران
در میان نظرات، خیلیها به مشکلاتی مثل کمبود تماس تلفنی، رفتار نامناسب پرسنل، تاخیر در تحویل، حجم کمتر از وعدهشده، قیمتگذاری نامشخص و کیفیت پایین غذا اشاره کردهاند؛ همینطور برخی از مشتریان از طعم و کیفیت پایین پیتزا، بوی نامطبوع و بستهبندی نامناسب شکایت کردهاند. در طرف دیگر، چندین نفر از طعم عالی پیتزا، نان نازک، پنیر مناسب، تنوع در سلیقهها، کیفیت بالا و حتی بهترین پیتزا در منطقه یاد کردهاند؛ همچنین برخی از بازخوردها به خدمات خوب، قیمت مناسب و تجربه خوشمزه اشاره کردهاند. این دو دسته از نظرات نشان میدهد که تجربه مشتریان در تله پیتزا میتواند متفاوت باشد، با نقاط قوت در طعم و تنوع و نقاط ضعف در سرویس، ارتباط، تحویل و قیمتگذاری.
Alireza Sadeghi
۵ ماه قبل
کیفبت پایین حتی تلفن هم نداره که بشه تماس گرفت در کل یک کلمه افتضاحه
saeed moazzen
۶ سال قبل
پیتزا کوآترو خیلی عالیه، برای کسانی که سبک پیتزا ایتالیایی رو میپسندن عالیه، نان نازک و پنیر کم. برای دونفر کافیه و همه سلیقه هارو در بر میگیره.
mahsa hashemzadeh
یک سال قبل
افتضاح ترین سرویس و رفتار زشت، کیفیت پایین غذا، مرغ سالاد سزار بو میداد و بهشون گفتیم با برخورد بد میگن شما حساسید و از مرغش خوردید و …واقعا اگر از گشنگی هم مردید اونجا نرید
Ali Sheykhi
۵ سال قبل
کاش میشد ستاره منفی داد. واقعا در مشتری مداری هیچی حالیشون نیست . یکی از بدترین تجربیات من بود. همین ریت پاینی که دارن نشونه اینه که هیچ کس حتی نباید وارد این رستوران بشه. گول تخفیفات رو هم نخورید ۱ شبه پیتزای ۵۰ تومنی تبدیل کردن به ۱۲۰ تومن و بعد تخفیف ۵۰ درصد گذاشتن روش.
Medusa
۴ سال قبل
به فاصله یک هفته از این رستوران سیب زمینی با سس الفردو سفارس داذم، هردو به یک قسمت ۶۷ تومن هفته پیش ۳۰۰ گرم بود این هفته یه غذای ۵۰ گرمی برای من فرستادن بعد از ۲ساعت معطلی! توی توضیحات اسنپ فود و سایتشون هم نوشتن حجم غذا ۳۰۰گرمه منتها این یتیکه شتی که فرستادن نمیدونم چیه! همکارانمم تا فهمیدن گفتن از تله پیتزا گرفتی؟ سابقه داشته ازین کارا بکنن واقعا خاک بر سرتون
Yosra Jahan
۲ سال قبل
ساعت۱۱از اسنپ سفارش از اینجا دادم ونوشتم حتما تا۱۲غذا مدرسه پسر دبستانیم برسه،ساعت یک نرسید واقاهه میگفت اینهمه رستوران چرا از ما سفارش دادی؟؟؟و لغو کرد.بی ادب تربن رستوران دنیا
vahid chegeni
۲ سال قبل
واقعا افتضاحه.فیله سوخاری کاملا خامممم. فقط به گوشت مواد سوخاری زدن و یادشون رفته سرخش کنن و تحویل مشتری میدن. واقعا به شعور آدم توهین میشه .
Mo Khosravi
۷ سال قبل
تبلیغات تخفیفش گمراهکننده است. گفته یکشنبهها ۵۰درصد تخفیف ولی در واقع اگر یک پیتزا بخرید، قیمت پیتزا دوم در همون طبقه نصف میشه. یعنی به کسی که یک خرید داشته باشه اصلا تخفیف نمیدن. همچنین به کسی که دو تا پیتزای مختلف بگیره هم تخفیف نمیدن.
مهرداد خیام
۲ سال قبل
واقعا قارچ سوخاری افتضاح من اینو چندین بار گفته بودم ولی هیچ کسی توجه نکرد وقتی ارسال میکنن انگار لجن فرستادن و خیلی چیزای دیگه که نمیشه گفت
MahmoodReza Malekian
۴ سال قبل
افتضاح در تحویل و کیفیت. بعد دو ساعت هنوز تحویل ندادن. اگر پول و اعصابتون اضافه است سفارش بدید در غیر این صورت به هیچ وجه سفارش ندید!!
FanArch art Studio
۲ سال قبل
کیفیت ارسال بسیار پایین و فکر کنم پیک از اسلایس پیتزا خورده بوده چون ته مونده اسلایس رو گذاشته بود
Aref Zamani
یک سال قبل
خیلی مناسب نیست کیفیتش نسبت به سایر تله پیتزاها پایین تره
Soureh Esfahlani
۶ سال قبل
ما پیتزای مارگریتاش رو امتحان کردیم. بسیار خوشمزه بود. البته من در مورد تخفیفهاش و صداقتشون در اینمورد چیزی نمیدونم...
Kumars Toosi
۶ سال قبل
یکی از بدترین پیتزاهایی که تو عمرم خوردم....one of the worst pizzas I ever had!
mj pakdel
۳ سال قبل
نون پنیر بخورید ولی از اینجا چیزی سفارش ندید
Fatemeh Yarahmady
۲ سال قبل
بوگندو نرین پیتزایی که در عمرم خوردم
Mo Rock
تاریخ ویرایش: ۲ سال قبل
در یک کلام افتضاح. پیتزاها وحشتناک بد
parisa salimi
یک سال قبل
یکی از بهترین پیتزافروشیای پردیس
امیر آذری پور
۴ سال قبل
عالی بود
Milad Pourshahmari
۳ سال قبل
غذا بی نظیر