Setareh Sasan
۷ ماه قبل
ساندویچ دونر خوردین .بعدشم چای و باقلوا و کنافه. خوب بود. کنافه اش خیلی جالب نبود. وسطش پنیر پیتزا داشت در وصرتی که باید پنیر موزورلا بریزن
آدلی کافه، رستوران ترکیهای در منطقه ۱۲ تهران، جای عالی برای تجربهی غذاهای خوشمزه و سنتی ترکیه. اینجا با دکوراسیون گرم و فضای دوستانه، برای دوستداران غذاهای ترکیهای، جای مناسبیه. در این منطقه، رستورانهای ترکیهای بهعنوان نقاطی برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه شناخته میشوند و آدلی کافه با منوی متنوعش، تجربهای لذیذ ارائه میدهد. اگر دنبال جای دلپذیر برای شام یا ناهار هستید، حتماً اینجا رو امتحان کنید؛ یه وعدهی خوشمزه و فضای گرم، روزتون رو بهتر میکنه.
منطقه ۱۲، تهران، استان تهران، ایران
آدلی کافه در ارگ-پامنار یه جای خوبه که با ترکیهپوشیاش، کباب و دونرهای خوشمزهاش و باقلواهای بینظیرش، خیلیها رو جذب میکنه؛ اما همزمان قیمتهایش گاهی بهنظر میرسه که بالاست و سرویس در بعضی شعبهها (مثلاً بازار بزرگ) بهصورت فودکورت شبیه میتونه بهنظر بیاد، با پیجر و سفارشگیری از پیشخون؛ همینطور شلوغی و صدای بلند در بازار باعث میشه تجربهاتون کمی ناراحتکننده باشه. در کل، اگر به دنبال یه کافه شیک با غذاهای ترکیهای اصیل و دسرهای عالی هستید، آدلی کافه گزینهی مناسبیه، ولی حواستون به قیمت و سرویس در بعضی شعبهها باشد.
Setareh Sasan
۷ ماه قبل
ساندویچ دونر خوردین .بعدشم چای و باقلوا و کنافه. خوب بود. کنافه اش خیلی جالب نبود. وسطش پنیر پیتزا داشت در وصرتی که باید پنیر موزورلا بریزن
Farivar Sharif
۶ ماه قبل
فضا و برخورد پرسنل خوب بود سفارش من هاووچ پسته با بستنی بود که بستنی طعم سرشیر میداد بافت سفت و کمی کهنه ای داشت چایی یک بار شارژ شد در کل نسبت به قیمت متوسط بود بود
aria iranfar
۷ ماه قبل
بسیار خوش برخورد بودند و املت و بشقاب بورک بسیار خوشمزه بودند، حتما پیشنهاد میکنم
Sedighe Vazehi
یک سال قبل
شعبه بازار رو ما رفتیم. کیک سه شیر عالی بود. باقلواها معمولی بودن. اینکه چای شارژ میشد هم خوب بود. فضای کافه معمولی بود و متأسفانه سرویس بهداشتی تعطیل بود ولی رفتار محترمانه داشتند کارکنانش.
Ladan Sheikhi
تاریخ ویرایش: یک سال قبل
یه فضای کوچک همون طبقه همکف دارند که معمولا جای خالی نداره ولی طبقه بالا تقریبا خالی زیاد داشت با اینکه زمان ناهار بود برخورد خانم صندوقدار خوب بود ولی بقیه پرسنل توی یه عالم دیگه بودند باید اول سفارش بدید بعد برید سر میز بشینید سیستم فست فودی و به نظرم جالب نیست پیجر میدن ولی گفتن خودشون غذا را میارن سر میز کلی زنگ زد پیجر ولی کسی نیومد که غذا را بیاره تا اینکه خودم گفتم داره زنگ میزنه برم خودم بگیرم یا میارید؟ وقتی اومدن که پیجر را ببرن و غذا را بیارن انگار به زور داشت کار میکرد راحت تر بودم خودم برم بیارم سفارش من دونر گوشت بود خیلی معمولی بود میتونم بگم طعم گوشت مشخص نبود بیشتر حجم ساندویچ را سبزیجات گرفته بود برخلاف دونرهای ترکی که حجم و طعم گوشت غالب هست حجم ساندویچ برای یک نفر مناسب هست و اگه کم میخورید و رژیم دارید برای دو نفر مناسبه قیمت به نسبت کیفیت واقعا بالاست و همونطور که میبینید مالیات هم میگیرن یک بار دیگه برای خوردن چای و باقلوا رفتم سیستم کلا عوض شده بود بالا سرویس نمیدادند و سر میز می اومدن سفارش میگرفتن سفارش من چای و باقلوا (یکی گردویی و یکی پسته ای) بود چای براتون شارژ میشه چای که جوشیده بود باقلوا کم شیرین و خوب بود ولی با چای باقلوای استانبول خیلی فرق داره در کل معمولی هست ولی گرون
Mohammad reza Abdolghafar
۱۰ ماه قبل
من تا الان دو بار به ادلی کافه رفتم. اولین بارش شعبه مرزداران بود که خوب بود و دومین بارش که میشه همین سری که رفتم شعبه بازار بزرگ. خب از انجایی که تو بازار هستش با مترو و تاکسی باید رفت چون جا پارک نیست مگه اینکه ببری پارکینگ های اطراف بازار. سفارش های من اسکندر کلاب گوشت، دوروم گوشت، دوغ و نوشابه بود. من از دوروم خیلی خوشم امد و خوشمزه بود، اسکندر کبابش هم خوب بود. قیمت و کیفیت جفتش خوب بود. به نظرم این کافه نسبت به کافههای موجود تو بازار خیلی برتری داره. سرویس دهیشون عالی جوری که حتی وقتی برق رفته بود ژنراتور داشتن و این خودش یه پوینت مثبته. رفتار پرسنلشون خوب بود. فضای داخل خود کافه هم خوب بود و طراحی داخلی قشنگی داشتن. من که خیلی راضی بودم.
yasi sbk
یک سال قبل
فضا بسيار شلوغ بود ( كه البته همه جاى بازار همينه ) كاركنان اونجا برخورد خوبى داشتند. ما چند نوع دسر و نوشيدنى سفارش داديم، اگه چايى سفارش بدين بعد از اتمام دوباره براتون رىفيل مي كنن. دسر ها خوشمزه بودن ولى آيس كارامل ماكياتوشون رو خيلى تلخ درست كرده بودن.
ali mojahed
یک سال قبل
انواع باقلوا و دسر های خوشمزه و با کیفیت در کافه آدلی. اینجا تقریباً از مرغوب ترین مواد اولیه برای تهیه محصولاتشون استفاده میکنن. شعبه بازار بزرگ یه سالن بزرگ و زیبا در دو طبقه داره که در ابتدای بازار آهنگران قرار دارد. طبقه همکف تقریباً همیشه شلوغ هست و طبقه بالا دنج تر هست اگه آرامش میخواید. یه تراس کوچیک نقلی هم بالا داره. این همه تعریف کردیم یه نکته تقریباً منفی هم بگیم که بالاخره باید هزینه این کیفیت رو هم پرداخت کنید و قیمتش میتونه قشنگ اندازه یه ناهار یا شام برای دونفر در بیاد.
Faezeh Moharer
یک سال قبل
پذیرایی عالی با رعایت اتیکت پذیرایی ترکی اصیل. درمدتیکه داخل کافه بودیم پرسنل بدون دریافت هزینه دائم چای ما رو شارژ می کردند. کیفیت کنافه و کیک چهار شیر هم خوب بود
zohre kariminia
یک سال قبل
این شعبشون بزرگه و دو طبقه داره،کلا وایب خوبی داره،قیمت ها هم طبق معمول بالاست بزرگترین ایرادشون اینه که سر میز سفارش نمیگیرن و باید بری پیشخون و سفارش بدی و مثل فود کورت ها بهت یه پیجر میدن که من از این کارشون اصلا خوشم نمیاد،دیگه شیرینی و کیک هاشون که اماده اس و زمان اماده سازی چای قهوه هم که اینقدر طولانی نیست که با اونهمه پرسنل نتونن چند تا میز رو کنترل کنن. خودشون میگن که استکان های چای شارژ میشن ولی باید بهشون التماس کنی تا هر سری بیان برات استکان رو پر کنن که ادم از چای خوردن هم منصرف میشه.
M-Reza (Mozi)
یک سال قبل
تریلیچه کاراملی بسیار خوشمزه، باقلواهای فوقالعاده 👌🏻 کارمندهای بخش سالن در شعبه بازار خیلی مناسب همچین فضایی به نظرم نیستن. نه خوب آموزش دیدهاند نه از لحاظ فرهنگی و تیپ و ظاهر و صحبت کردن به درد همچین مغازهای میخورن
Ali Jahani
یک سال قبل
کافه با سبک محصولات غذایی کشور ترکیه هست که برای من مقداری عجیب بود که چرا در کافی شاپ،کباب ترکی هم می فروشند!فضای داخل کافه شيک و تمیز بود.کارکنان دختران و پسران جوان بودند که رفتار خوبی با مشتریان داشتند. قیمت ها مقداری از عرف بالاتر بود ولی کیفیت کیک و باقلوا و قهوه خوب بود. مقداری هم شلوغ بود و زياد امکان نشستن وجود نداشت. در کل خوب و قابل قبول بود.
Narachai Tangtaengkit
یک سال قبل
شماره یک باقلوا برابریش در سطح استانبول وجود نداره ! صرفا قدیمی ترین باقلوا فروشی در استانبول توان برابری نداره !
Raha Nakhli
۵ ماه قبل
فضا و سرویس خوب اما باقلوا ها حرفه ای نبودند با این قیمت انتظار بیشتری هست
Etemad Abbaspour
۸ ماه قبل
برای استراحت در بازار و یک کافه رفتن به نظرم عالیه پیشنهاد میکنم امتحان کنید
Ehsan Navid
یک سال قبل
غذایی بسیار معمولی، پیش غذا دلمه گرفته بودم که جالب نبود، سس ها خیلی بد سس قرمز که کچاب کارخونه ای معمولی بود، سس سفید اش هم بسیار بسیار معمولی. طبقه بالا کولر اش خوب کار نمیکرد، اماده شدن غذا ۳۰ دقیقه طول کشید.
Pone Kohandel
یک سال قبل
رفتار پرسنل محترمانه ، فضای ارام و شیک در دل بازار مناسب برای قرار های کاری
amir
۸ ماه قبل
به نظر خیلی جذاب میاد دوست دارم برم و امتحانش کنم کسی پیشنهاد میکنه؟
Hodhod Family
۹ ماه قبل
دوروم مخلوطش رو حتما امتحان کنید
IELTS aulas Particulares
یک سال قبل
محیط شلوغ و پر سروصدا که صدای موزیک بلند بسیار آزار دهنده بود. غذا معمولی و با قیمت بالای تعیین شده هیچ تناسبی نداشت. کارکنان خسته و بی روح و مدیریت خشک و کمی بدخلق با مشتری. در کل تجربه ی خوبی نداشتم و فکر نمی کنم دوباره به این (کافی شاپ) که بوی گوشت و مرغ میدهد برگردم.