Alireza Safari
۴ سال قبل
سینی کباب های اسکندریشو دوست دارم ، اصلا رژیمی نیست پر روغن هست اما خوش طعم ، مخصوصا با دوغ های طبیعی که درست میکنند . تمام سینی کباب نیست زیرش نون بربری تکه تکه شده کوچیک و داغ که خیلی میچسبه . انتظار میرفت سالاد کنارش رو خورد میکردند ، ماست هاشون کم چرب هست . اصلا سالاد سزارشون رو پیشنهاد نمیدم . حجم کم و مرغ های بد طعم . پیتزا های سون الون بزرگ و گوشت رو گرفتیم که سون الون بد نبود اما گوشت افتضاح بود طعمش . آویشن و فلفل هم باید حتما بگید تا بهتون بدن . فیله و مرغ هاشون ضعیف از انتظار معمول بود با اینکه حتی اسپایسی سفارش داده بودیم . با مرغ ها حتما چنگال اضافه بگیرید که میشکنه 😂 . محیط بزرگ و خوبه و تهویه و برخورد کارکنان هم مناسب بوده . در مورد غذاهای ایرانیش باید بگم کیفیتش واقعا خوبه اما گرون تر از حد معمول هست .