Hani Mirzaee
یک سال قبل
هایپرمارکت بزرگ و شیک که داخل مجموعه انقلاب هست. بسیار تمیز و مرتب. فقط تنها بدیش اینه که قیمت نمیزنن و هر سری قیمت محصولی رو میخواستیم بدونیم باید اسکن میکردیم... صندوقدار خانم خیلی با حوصله و خوب برخورد کردن. قیمت ساندویچ های دستسازشون به نسبت حجم کم، گرون بود. ما ۲ نوع سالاد گرفتیم، طعمش خوب بود. از لحاظ تنوع اجناس، خیلی کامل بود و خیلی از برندهای خارجی رو اینجا میتونید پیدا کنید.