faraz sadeghy
تاریخ ویرایش: ۳ سال قبل
به نظرم مواد با کیفیت نسبتا خوب اما طعم معمولی بود، ولی در مجموع قابل قبول بود. فضای کافی برای سرویس تعداد بالا ندارد ، چون بیرون بر هست. متاسفانه نظافت دستشویی مناسب نبود. نکته جالب در این رستوران فضای نماز بود، که شاید در قم عادی باشه. در ضمن افراد دارای معلولیت نمیتوانند وارد فضا برای سفارش حضوری شوند.